خانهاخبار
واتس اپ در بتای جدید خود برای کاربران اندروید ویژگی‌های جدیدی را عرضه کرد

واتس اپ در بتای جدید خود برای کاربران اندروید ویژگی‌های جدیدی را عرضه کرد

به تازگی برنامه چت محبوب واتس اپ نسخه بتای جدیدی را عرضه کرده که ویژگی‌هایی مانند اتصال تبلت و گوشی ثانویه را به ارمغان آورده است.
۱۴۰۱/۸/۲۳

واتس اپ اکنون به کاربران بتا اجازه می‌دهد تا حساب‌های کاربری خود را به یک گوشی ثانویه و یک تبلت اندرویدی متصل کنند. آخرین نسخه بتای واتس اپ برای اندروید (نسخه 2.22.24.18) یک حالت همراهی (Companion) را ارایه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد یک تلفن ثانویه را به حساب اصلی خود پیوند دهید. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا چهار گوشی اندرویدی را به حساب اصلی خود پیوندد دهید و می‌توانید به تمام ویژگی‌های معمول واتس اپ و رمزگذاری پیام دسترسی داشته باشید.

image

 

حالت همراهی با رفتن به منوی گزینه‌ها در صفحه ثبت نام و انتخاب گزینه «Link a device» از منوی کشویی فعال می‌شود. این ویژگی در حال حاضر فقط برای برخی از کاربران بتا عرضه شده است، در حالی که عرضه گسترده‌تر آن نیاز به زمان بیشتری دارد.

آخرین نسخه بتای واتس اپ برای اندروید، قابلیت متصل کردن تبلت اندرویدی را نیز به همراه دارد. این ویژگی در حال حاضر فقط برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و در گزینه بتای دستگاه‌های مرتبط در بخش دستگاه‌ّها در منوی تنظیمات قابل دسترسی است. لازم به ذکر است که فرآیند اتصال آن بسیار ساده است و از طریق اسکن یک کد QR انجام می‌شود.

image

 

واتس اپ در نظر دارد با بروزرسانی‌های بعدی خود، ویژگی‌های  همراهی جدید و اتصال به تبلت را برای کاربران بیشتری ارایه دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)