خانهاخبار
زمان رونمایی سری آنر 80 رسما اعلام شد

زمان رونمایی سری آنر 80 رسما اعلام شد

رویداد آینده آنر میزبان رونمایی از سری آنر 80 و گوشی تاشو جدید این برند چینی خواهد بود.
۱۴۰۱/۸/۲۳

همانطور که می‌دانیم، آنر قرار است در تاریخ 23 نوامبر مصادف با 2 آذر رویدادی را برگزار کند که در طی آن شاهد رونمایی از گوشی تاشو آنر مجیک Vs و رابط کاربری MagicUI 7.0 خواهیم بود. حالا امروز براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، آنر به طور رسمی اعلام کرد که در همین رویداد و همراه با محصولات اشاره شده سری آنر 80 نیز معرفی خواهد شد که از یک گوشی میان‌رده و پرچمدار تشکیل خواهد شد.

image

تیزرهای رسمی آنر 80 به خوبی نشان می‌دهند که این سری گوشی‌های هوشمند به نمایشگر با لبه‌‌های خمیده مجهز خواهند بود. به علاوه، نمایشگر این گوشی میزبان ناچ دوربین کپسولی‌شکل خواهد بود که در مرکز و بالا نمایشگر جای گرفته است و احتمالا از دو دوربین سلفی برخوردار است. شایان ذکر است که ناچ کپسولی آنر 80 کوچک‌تر از ناچ کپسولی به کار رفته در شیائومی CIVI 2 است در حالی که در ناچ گوشی شیائومی نیز دو دوربین سلفی قرار دارد.

ماژول دوربین پشتی آنر 80 نیز از زبان طراحی سری آنر 70 بهره می‌برد. به علاوه، طراحی پنل پشتی این سری گوشی‌های هوشمند مانند امواج آب است که در سراسر پنل پشتی امتداد یافته‌اند. براساس گزارش‌های قبلی، سری آنر 80 در کنار دو نسخه استاندارد و پرو از یک گوشی دیگر به نام آنر 80 SE نیز بهره خواهد برد که از تراشه دایمنسیتی 1080 و شارژ 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

image

از آن سو، آنر 80 نیز به تراشه اسنپدراگون 778G+ و شارژ 66 واتی مجهز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود نسخه قدرتمند سری موسوم به آنر 80 پرو از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره ببرد. سرعت شارژ این پرچمدار نیز برابر با 100 وات خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر مجیک Vs نیز به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود که انرژی موردنیاز آن توسط باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 66 واتی تامین خواهد شد. با توجه به رونمایی از رابط کاربری MagicUI 7.0، انتظار می‌رود سری آنر 80 و آنر میجک Vs با این نسخه رابط کاربری و برپایه اندروید 13 عرضه شوند. گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که وزن آنر مجیک Vs در مقایسه با آنر مجیک V از وزن کمتری برخوردار خواهد بود و ضخامت آن نیز برابر با 14.3 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)