خانهاخبار
مشخصات فنی ردمی K60 بار دیگر لو رفت

مشخصات فنی ردمی K60 بار دیگر لو رفت

نسل جدید سری ردمی K به عنوان رقیبی برای وان پلاس Ace 2 و ریلمی جی‌تی نئو 5 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۲۲

گوشی موردانتظار ردمی K60 که نسخه استاندارد سری ردمی K60 محسوب می‌شود اخیرا در گواهی چینی 3C قرار گرفت و وجود آن به طور رسمی تایید شد. در این راستا، به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند تا پایان سال جاری میلادی و یا ابتدای سال 2023 معرفی و رونمایی خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود در بازار چین ردمی K60 به عنوان رقیب مستقیم دیگر گوشی‌های مخصوص بازار این کشور مانند ریلمی جی‌تی نئو 5 و وان پلاس Ace 2 عرضه شود. در حالی که شایعات قبلی بخشی از مشخصات فنی ردمی K60 را فاش کرده‌اند، امروز گزارشی منتشر شد که جزئیات فنی کامل این گوشی هوشمند را اعلام کرده است.

طبق این گزارش، ردمی K60 از نمایشگر اولد 6.67 اینچی با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد که احتمالا در خود سنسور اثر انگشت را جای داده است. به علاوه، قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم 12 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. منبع تغذیه این سخت‌افزار نیز باتری 5500 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 67 واتی با سیم و شارژ 30 واتی بی‌سیم خواهد بود.

image

ردمی K50

شایان ذکر است که وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی احتمالا برعهده سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود. پنل پشتی این گوشی نیز به احتمال زیاد میزبان دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی خواهد بود. طبق یکی از شایعاتی که قبلا منتشر شده است، دوربین اصلی ردمی K60 سنسور سونی IMX686 با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری ردمی K60 شامل مدل‌های دیگری مانند ردمی K60 پرو و ردمی K60 گیمینگ نیز خواهد بود. به علاوه، اولین مدل‌های سری ردمی K60 احتمالا در سه‌ماهه اول سال میلادی 2023 روانه بازار خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)