خانهاخبار
زمان رونمایی سری ویوو X90 در ویدئویی تبلیغاتی فاش شد

زمان رونمایی سری ویوو X90 در ویدئویی تبلیغاتی فاش شد

سری پرچمدار ویوو از مشخصات فنی قدرتمندی مانند سنسور 1 اینچی و تراشه‌های پرچمدار کوالکام و مدیاتک بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۸/۲۲

همانطور که می‌دانیم، برند چینی ویوو قرار است به زودی از سری پرچمدار خود موسوم به سری ویوو X90 که احتمالا شامل سه مدل ویوو X90، ویوو X90 پرو و ویوو X90 پرو پلاس خواهد بود رونمایی کند. در این راستا، امروز ویدئویی تبلیغاتی از سری ویوو X90 منتشر شده است که زمان رونمایی این سری پرچمدار را فاش کرده است.

image

طبق این ویدئو، سری ویوو X90 در تاریخ 22 نوامبر مصادف با 1 آذر در چین رونمایی شود. با توجه به نزدیک بودن زمان رونمایی این سری، انتظار می‌رود در طی روزهای آتی گزارش‌ها و اخبار بیشتری پیرامون سری ویوو X90 منتشر شود که احتمالا شامل بخشی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی سه مدل این سری پرچمدار خواهد بود. به علاوه، افشاگری به نام Paras Guglani ادعا کرده است که سری ویوو X90 ماه بعد میلادی روانه بازار جهانی خواهد شد.

image

در این ویدئو همچنین مدل پرمیوم سری یعنی ویوو X90 پرو پلاس نیز به نمایش گذاشته شده است که به خوبی نشان می‌دهد طراحی این پرچمدار با تصاویر و تیزر رسمی لو رفته از آن مطابقت دارد. البته باید اشاره کرد که این تصاویر تنها رنگ قرمز ویوو X90 پرو پلاس را نشان داده‌اند ولی در این ویدئو رنگ مشکی این گوشی پرمیوم نیز دیده می‌شود. ویدئوی لو رفته دیگری نیز اذعان داشته است پیش فروش سری ویوو X90 در تاریخ 14 نوامبر آغاز خواهد شد.

تیزر و  تصویر واقعی ویوو X90 پرو پلاس

شایان ذکر است سری ویوو X90 شامل سه مدل خواهد بود که نسخه پرو پلاس آن براساس لیست گیک‌بنچ از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو، حافظه رم 12  گیگابایتی و اندروید 13 بهره خواهد برد. مدل ویوو X90 پرو نیز احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود. از آن سو، نسخه استاندارد سری نیز از تراشه تازه معرفی شده دایمنسیتی 9200 برخوردار خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی سری ویوو X90 می‌توان به سنسور 1 اینچی و تراشه پردازش تصاویر ویوو V2 اشاره کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)