خانهاخبار
پوکو X5 5G با قرارگیری در گواهی‌های مختلف به زودی رونمایی خواهد شد

پوکو X5 5G با قرارگیری در گواهی‌های مختلف به زودی رونمایی خواهد شد

نسل جدید سری X پوکو از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی و نمایشگر 120 هرتزی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۸/۲۱

گوشی پوکو X4 اوایل سال جاری میلادی معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد شیائومی در حال توسعه و کار روی نسخه جدید این گوشی که پوکو X5 5G نام دارد، است چرا که این گوشی جدید موفق به کسب گواهی‌های مختلفی مانند BIS (اداره استاندارد هند) و FCC (کمیسیون فدرال ارتباطات) شده است. با ثبت این گواهی‌ها، به احتمال زیاد پوکو X5 5G به زودی معرفی خواهد شد و احتمالا در طی روزهای آتی باید منتظر اعلام رسمی زمان معرفی پوکو X5 5G از سوی شیائومی باشیم.

پوکو X5 5G با شناسه مدل‌های 22101320I و 22101320G به ترتیب در لیست گواهی BIS و FCC قرار گرفته است که حرف I انگلیسی به عرضه در کشور هند اشاره دارد و از آن سو حرف G نیز خبر از عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی می‌دهد. به علاوه، لیست گواهی FCC به روشنی اذعان می‌کند که پوکو X5 5G از وای‌فای دوبانده و ماژول مستطیلی‌شکل دوربین پشتیبانی می‌کند. همچنین در لیست FCC منبع تغذیه این گوشی برابر با 4900 میلی‌امپر ساعت ذکر شده است که احتمالا با ظرفیت 5000 میلی‌امپر ساعتی تبلیغ خواهد شد.

image

براساس اطلاعات موجود در لیست گواهی، پوکو X5 5G از شش باند شبکه 5G و رابط کاربری MIUI 14 پشتیبانی خواهد کرد. متأسفانه در لیست گواهی BIS هیچگونه اطلاعاتی درباره مشخصات فنی گوشی جدید پوکو ذکر نشده است و تنها به شناسه مدل آن اشاره شده است. در این راستا، قبلا وبسایت MySmartPrice گزارش داده بود مدیر ارشد برند پوکو شعبه هند اعلام کرده است که این برند چینی قصد دارد یک گوشی جدید معرفی کند که احتمالا همان پوکو X5 5G خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که پوکو X5 5G احتمالا از نمایشگر IPS ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 778G+ بهره خواهد برد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ملو

۱۴۰۱/۸/۲۲
داداشم x3 x4 رو داره این بیاد من میگیرم ببینم مثل اونا خوب از آب در میاد