خانهاخبار
اوپو فایند N2 سبک‌ترین گوشی تاشو فولد خواهد بود

اوپو فایند N2 سبک‌ترین گوشی تاشو فولد خواهد بود

نسل جدید گوشی تاشو اوپو از آیفون 14 پرو مکس نیز سبک‌تر خواهد بود!
۱۴۰۱/۸/۲۱

جدیدترین گوشی تاشو اوپو به نام اوپو فایند N2 قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی معرفی شود و حالا شایعه‌ای جدید اذعان داشته است که این دستگاه سبک‌ترین گوشی تاشو در بین گوشی‌های تاشو مدل فولد خواهد بود. طبق این گزارش که توسط افشاگری خوش‌سابقه به نام Ice Universe منتشر شده است، اوپو فایند N2 حدود 240 گرم وزن خواهد داشت که در مقایسه با نسل قبلی خود 15 درصد سبک‌تر خواهد بود. همچنین در مقایسه با دیگر گوشی‌های تاشو برجسته بازار مانند گلکسی زد فولد 4، ویوو X فولد پلاس، شیائومی میکس فولد 2 و هواوی میت X2 گوشی تاشو اوپو وزن بسیار کمتری خواهد داشت.

این افشاگر در ادامه گزارش خود ادعا می‌کند اوپو برای ساخت این گوشی تاشو جدید احتمالا از مواد جدیدی بهره خواهد برد که به سبک‌تر شدن آن کمک می‌کند. گوشی نسل قبلی اوپو فایند N از مواد مرغوب و پرمیومی ساخته شده بود که تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخته بود و حالا امید می‌رود اوپو برای نسل جدید گوشی تاشو خود نیز از مواد باکیفیتی استفاده کند.

image

شایان ذکر است که سبک وزن بودن گوشی اوپو فایند N2 می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کاربران باشد چرا که یکی از دلایل اصلی عدم استقبال گسترده از گوشی‌های تاشو وزن بالا و فرم فکتور بزرگ آن‌ها می‌باشد که اکنون خوشبختانه به نظر می‌رسد اوپو درصدد حل این مشکل قدمی برداشته است. در این راستا، اوپو فایند N2 حتی از گوشی‌های استاندارد پرچمداری مانند آیفون 14 پرو مکس، آیفون 13 پرو مکس و راگ فون 6D آلتیمیت نیز سبک‌تر است.

در نهایت باید اشاره کرد که اوپو فایند N2 به احتمال زیاد از دوربین‌های مشابه گوشی موردانتظار وان پلاس 11 یعنی سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری بهره خواهد برد. به علاوه، تراشه به کار رفته در این گوشی نیز احتمالا تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)