خانهاخبار
وان پلاس 11 و اوپو فایند N2 از دوربین‌های مشابه بهره خواهند برد

وان پلاس 11 و اوپو فایند N2 از دوربین‌های مشابه بهره خواهند برد

دو پرچمدار جدید برند وان پلاس و اوپو از ترکیب‌ دوربین 50، 48 و 32 مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود.
۱۴۰۱/۸/۲۰

افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station که در چند وقت اخیر بسیار پرکار بوده است، بار دیگر با گزارشی‌ درباره پرچمداران جدید دو برند وان پلاس و اوپو موسوم به اوپو فایند N2 و وان پلاس 11 بازگشته است. براساس گزارش این افشاگر، وان پلاس 11 که قبلا به نام وان پلاس 11 پرو شناخته می‌شد و گوشی تاشو اوپو فایند N2 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، لنز فوق عریض 58 مگاپیکسلی با سنسور IMX581 و دوربین زوم IMX709 با رزولوشن 32 مگاپیکسلی و بزرگنمایی 2 برابری مجهز خواهند بود.

شایان ذکر است که احتمالا این دو پرچمدار موردانتظار در زمینه تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال تفاوت‌هایی با یکدیگر داشته باشند چرا که شایعه شده است اوپو فایند N2 از لرزشگیر اپتیکال برخوردار خواهد بود در حالی که وان پلاس از این قابلیت مهم بی‌بهره خواهد بود. به علاوه، انتظار می‌رود دوربین‌های این دو گوشی توسط برند دوربین هسل‌بلاد بهینه شود.

image

اوپو فایند N

براساس آنچه شایعات پیشین ادعا کرده‌اند، وان پلاس 11 و اوپو فایند N2 ابتدا در ماه دسامبر سال میلادی جاری برای بازار چین معرفی خواهند شد. البته احتمالا وان پلاس 11 زودتر از زمان اشاره شده و در ماه نوامبر معرفی خواهد شد. به علاوه، این شایعات اذعان داشته‌اند که اوپو فایند N2 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز خواهد بود و وان پلاس 11 نیز از تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد.

image

وان پلاس 10 پرو

در نهایت باید اشاره کرد که به احتمال زیاد وان پلاس 11 از نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد که در سمت چپ بالای پنل جلویی خود میزبان ناچ حفره دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد بود. منبع تغذیه این پرچمدار نیز باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با شارژ 100 واتی خواهد بود. وان پلاس 11 همچنین در کانفیگ تا حافظه رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی تا 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)