خانهاخبار
اپل موزیک در نسخه وب به زودی Lyrics آهنگ‌ها را هم نمایش خواهد داد

اپل موزیک در نسخه وب به زودی Lyrics آهنگ‌ها را هم نمایش خواهد داد

سرویس اپل موزیک یکی از کامل‌ترین آرشیوها و رقیب مستقیم اسپاتیفای است که مشترکین زیادی دارد، اما نمایش اشعار آهنگ‌ها در این سرویس تابحال در وب سایت اپل موزیک میسر نبود که ظاهرا اپل به فکر افتاده که پس از ارائه اشعار در آيفون، آیپد و مک، آن را برای وب سایت خود هم عرضه کند.
۱۴۰۱/۸/۲۰

اپل امروز سایت beta.music.apple.com خود را برای اپل موزیک به روز کرد و پشتیبانی از مشاهده اشعار آهنگ در وب را معرفی کرد. هنگام گوش دادن به محتوای اپل موزیک از طریق مرورگر وب در سایت بتا، اکنون گزینه‌ای برای مشاهده اشعار با کلیک بر روی قسمت مورد نظر در سمت راست بالای نمایشگر وجود دارد.

image

 

طراحی رابط متن ترانه شبیه به طراحی متن آهنگ است که از طریق برنامه اپل موزیک در آيفون، آیپد و مک در دسترس است و اشعار به موقع متناسب با موسیقی در سمت راست صفحه پیمایش می‌کنند. این ویژگی در حال حاضر فقط در پخش کننده وب بتا وجود دارد، اما اپل احتمالا در آینده نزدیک و پس از آزمایش کامل، آن را در وب سایت music.apple.com عرضه خواهد کرد.

اپل از سال ۲۰۱۹ پخش کننده‌ای مبتنی بر وب اپل موزیک ارائه کرده است که این وب سایت همان محتوا را در دستگاه‌های آیفون و مک‌ها عرضه می‌کند. این وب سایت به مشترکین اپل موزیک اجازه می‌دهد تا هنگام پخش آهنگ‌ها در مرورگر، از هر دستگاهی به موسیقی گوش دهند.

هرکسی می‌تواند این پخش کننده وب را مشاهده کند و به قطعه‌هایی از آهنگ‌ها گوش دهد، اما دسترسی کامل به اشتراک اپل موزیک وابسته به اپل آیدی نیاز دارد. این امکان دسترسی به تمامی محتوای کتابخانه و لیست پخش را به همراه توصیه‌ها و ترکیب‌های مشابه موجود در برنامه‌های اپل موزیک برای iOS، مک و اندروید فراهم می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)