خانهاخبار
اسپاتیفای با طراحی جدید برای اپل واچ منتشر شد

اسپاتیفای با طراحی جدید برای اپل واچ منتشر شد

شرکت اسپاتیفای بزرگترین سرویس عرضه موسیقی در دنیا، امروز نسخه جدیدی از اپلیکیشن خود را برای اپل واچ عرضه کرده که جلوه‌های ظاهری آن تفاوت زیادی با نسخه قبلی دارد.
۱۴۰۱/۸/۲۰

اسپاتیفای به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن watchOS خود را برای اپل واچ معرفی کرده است. بهبودهای این نسخه جدید بیشتر بصری هستند و انیمیشن‌ها بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند. تب Your Library اکنون شامل تمام موسیقی‌های مورد علاقه، پادکست‌ها و موسیقی‌های دانلود شده شما می‌شود.

image

 

عکس‌های بزرگتر آلبوم‌های موسیقی به شما کمک می‌کند تا در کتابخانه خود بهتر پیمایش کنید و انیمیشن‌ها اکنون اصلاح شده‌تر هستند. همچنین می‌توانید برای لایک کردن یک آهنگ نیز به سرعت دست خود را روی آن بکشید. در نهایت قسمت‌های پادکست جدید هم با نقاط آبی مشخص می‌شوند تا چیزی از پادکست‌های مورد علاقه خود را از دست ندهید.

علاوه بر بروزرسانی watchOS که امروز اسپاتیفای ارایه کرده است، این شرکت اعلام کرده که پشتیبانی از دستگاه‌های بیشتری را قرار است اضافه کند و سرویس موسیقی آن اکنون در بیش از دو هزار دستگاه با برندهای مختلف در دسترس است. به عنوان مثال اکنون می‌توانید به اسپاتیفای در آمازون Fire TV به حالت محیطی سری QLED Omni با اطلاعات مرتبط دسترسی داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)