خانهاخبار
اپل از نسخه محدود پاور بیتس پرو طراحی شده توسط ملودی احسانی رونمایی کرد

اپل از نسخه محدود پاور بیتس پرو طراحی شده توسط ملودی احسانی رونمایی کرد

اپل اعلام کرده که از روز جمعه ۲۰ آبان نسخه خاص هدفون پاور بیتس پرو با طراحی طراح مشهور «ملودی احسانی» در دو گزینه رنگی برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۴۰۱/۸/۱۹

برند بیتس که توسط اپل خریداری شده، از عرضه مجموعه جدیدی از ایربادهای پاور بیتس پرو در نسخه محدود خبر داد که با همکاری طراح مشهور مد «ملودی احسانی» طراحی شده‌اند.

این هدفون‌ها در دو گزینه صورتی/قرمز و آبی/زرد موجود هستند که هردو بر روی خود تصویر یک چشم کوچک را دارند که جمله «اگر بتوانید این را بخوانید، پس خیلی نزدیک هستید» در بالای آن نقش بسته است.

image

 

این نسخه‌های محدود قرار است از روز جمعه ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برای عرضه در دسترس قرار گیرد و در وب سایت اپل قابل خریداری خواهد بود. اپل قیمت گذاری این محصول را مشخص نکرده است اما نسخه استاندارد پاور بیتس پرو ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

پاور بیتس پرو هدفون‌هایی با تمرکز بر تناسب اندام برای ورزشکاران است که دارای سری‌های سیلیکونی و قلاب‌های گوش برای نگه داشتن بهتر ایربادها در گوش است. همچنین یک تراشه H1 برای ویژگی‌هایی مانند صدای فضایی، سوییچ سریع بین دستگاه‌ها، اتصال خودکار و موارد دیگر در آن گنجانده شده است و دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق و آب است.

این محصول ۹ ساعت زمان گوش دادن به موسیقی را ارائه می‌دهد که با احتساب کیس شارژ آن این مدت تا ۲۴ ساعت افزایش می‌یابد. کنترل‌های صدا و آهنگ روی دستگاه به همراه پشتیبانی از «Hey Siri»، شارژ سریع و Find My از دیگر قابلیت‌های پاور بیتس پرو است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)