خانهاخبار
نسخه وب اینستاگرام با ظاهری مدرن بروزرسانی شد

نسخه وب اینستاگرام با ظاهری مدرن بروزرسانی شد

نسخه وب اینستاگرام حالا جذاب‌تر از همیشه و البته کاربردی‌تر از همیشه شده است.
۱۴۰۱/۸/۱۹

مدت زمان بسیاری از آغاز به کار نسخه وب اینستاگرام می‌گذارد و به این ترتیب کاربران می‌توانند از این طریق به راحتی با اکانت اینستاگرام خود در تعامل بوده و در این شبکه اجتماعی در گشت و گذار باشند. در طول این زمان، قابلیت‌های هر چند اندکی به نسخه وب این پلتفرم اضافه شده است، اما در این هفته شاهد بازطراحی کامل نسخه وب بودیم و به این ترتیب با یک محیط کاملا مدرن روبرو هستیم.

این موضوع از طریق آقای Adam Mosseri اعلام شد و به گفته وی، رابط کاربری جدید کاملا سریع‌تر و با ظاهری بهتر در اختیار کاربران خواهد بود و روی نمایشگرهای بزرگ‌تر، بیشتر و بهتر از قبل کارایی خواهد داشت.

منوی اینستاگرام در رابط کاربری جدید نسخه وب به سمت چپ منتقل شده تا فید اینستاگرام بیشتر از قبل روبرو چشم کاربران قرار گیرد و به این ترتیب دسترسی به قسمت جستجو، پیام‌ها و نوتیفیکیشن‌ها بهتر خواهد شد. منوهایی مانند Search و نوتیفیکیشن‌‌ها در سمت چپ قرار گرفته‌اند و به این ترتیب دیگر کل صفحه را به خود اختصاص نخواهند داد.

image

 

بسته به سایز و ابعاد نمایشگر، منوی سمت چپ می‌تواند به حالت کامپکت پیش روی دید کاربر قرار گرفته یا اگر از نمایشگرهای بزرگ استفاده می‌‌کنید، سهم بیشتری از فضای سمت چپ به آن اختصاص پیدا خواهد کرد. زمانی که مشغول مرور فید اینستاگرام هستید، آیتم‌های پیشنهادی در سمت راست به شما نمایش داده خواهد شد. در حالت کلی، ظاهر مدرن و هیجان انگیزی را شاهد خواهیم بود، وقتی که مشغول استفاده از کامپیوتر، لپتاپ یا حتی تبلت هستیم.

متأسفانه مسئولان و توسعه دهندگان اینستاگرام همچنان روی عدم ارائه نسخه مخصوص آیپد پافشاری کرده و کاربران تبلت اپل، باید از نسخه وب اینستاگرام استفاده کرده، یا نسخه آیفون را روی این دستگاه نصب کرده و همه چیز آنچنان که باید و شاید، خوب نظر نمی‌رسد. اوایل سال جاری میلادی، آقای Mosseri مدعی شد که ارائه نسخه آیپد اینستاگرام می‌تواند اتفاق خوبی باشد. اما از آن جا که تعداد کاربران این محصول آنچنان زیاد نیست، لذا عرضه چنین اپلیکیشنی برای آن‌ها منطقی به نظر نمی‌رسد.

در حالی که امکان ارسال پست در نسخه دسکتاپ در اختیار کاربران قرار گرفته است، دارندگان آیپد تا اطلاع ثانوی و عرضه نسخه مناسب با این محصول، می‌توانند از نسخه دسکتاپ استفاده کنند. 

از سوی دیگر کاربران نسخه وب در آینده نزدیک، می‌توانند از قابلیت زمان بندی ارسال پست در آینده هم استفاده کنند و به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود پست‌ها را تا ۷۵ روز بعد زمان بندی و بدون نیاز به اشاره مجدد، پست در روز موعود به صورت خودکار منتشر خواهد شد.

طراحی جدید نسخه وب اینستاگرام هم اینک در دسترس همگان قرار گرفته است، اما هنوز مشخص نیست موعد قابلیت زمان بندی پست‌ها چه زمانی است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

80

۱۴۰۱/۸/۲۰
پس امکان بارگذاری استوری کی قراره به دسکتاپ اضافه بشه!