خانهاخبار
گوشی ریلمی 10 با تراشه Helio G99 معرفی شد

گوشی ریلمی 10 با تراشه Helio G99 معرفی شد

میانرده جدید ریلمی با یک طراحی جذاب و چیپست مدیاتک به بازار عرضه خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۱۸

اولین محصول از سری ۱۰ گوشی‌های هوشمند ریلمی لحظاتی پیش به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت فون جدید با کنار زدن اسنپدراگون ۶۸۰، با تراشه Helio G99 مدیاتک طراحی و توسعه یافته است.

به این ترتیب با بهبود ۴۰ درصدی نسبت به نسل پیشین این گوشی هوشمند، شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم و جایگزین شدن تراشه هلیو G99 باعث شده تا سرعت عملیات پردازشی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده و ۲۰ درصد انرژی کمتری از باتری دستگاه گرفته شود.

خوشبختانه کمپانی ریلمی کانفیگ‌های متفاوتی را برای این محصول عرضه کرده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

  • ۴× ۶ یا ۸ گیگابایت رم (قابل ارتقاء توسط ۸ گیگابایت رم مجازی)
  • حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2

تراشه Helio G99 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 توانسته‌اند گیم پلی ۴۰ فریم بر ثانیه‌ای را در بازی PUBG به معرض نمایش بگذارند. گوشی Realme 10 از درگاه میکرو اس دی برخوردار بوده و به این ترتیب، در صورت نیاز می‌توانید حافظه داخلی این گوشی هوشمند را تا ۱ ترابایت ارتقاء دهید.

در حالی که بازی PUBG موفق به رسیدن به فریم ریت 90 fps نشده است، اما برخی بازی‌های سبک‌تر ممکن است بتوانند به این جایگاه برسند. گوشی ریلمی ۱۰ از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برخوردار است. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش ۱۰۰۰ نیت بوده و توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود که از این نظر، کاملا با ریلمی ۹ برابری می‌کند.

در پشت بدنه، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق را شاهد هستیم و خبری از دوربین الترا واید نیست. از این نظر، یک دانگرید ناامید کننده روی داده است؛ چرا که ریلمی ۹ از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سنسور ۸ مگاپیسکلی الترا واید برخوردار بود.

image

تصویری از مشخصات دوربین Realme 10

مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. البته در مقایسه با نسل پیشین این گوشی هوشمند، زمان مورد نیاز برای شارژ کمی کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب باتری ریلمی ۱۰ در ۲۸ دقیقه به ۵۰ درصد و در ۷۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود. این اعداد در Realme 9 به ترتیب ۳۱ و ۷۵ دقیقه بود.

به عنوان پایان این مطلب، قیمت Realme 10 برای کانفیگ‌های مختلف را مرور خواهیم کرد:

  • ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت: ۲۳۰ دلار
  • ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۲۵۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۲۷۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت: ۲۸۰ دلار
  • ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت: ۳۰۰ دلار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)