خانهاخبار
تصویری واقعی از ویوو X90 پرو پلاس منتشر شد که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

تصویری واقعی از ویوو X90 پرو پلاس منتشر شد که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد

پرچمدار نسل جدید ویوو احتمالا به سنسور 1 اینچی سونی IMX989 مجهز خواهد بود.
۱۴۰۱/۸/۱۷

گزارش‌هایی که در چند وقت اخیر منتشر شده‌اند اذعان داشته‌اند که سری پرچمدار نسل جدید ویوو موسوم به سری ویوو X90 قرار است به زودی در چین معرفی شود. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از کاربران تصاویری از یک گوشی هوشمند متعلق به برند ویوو در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته‌اند که به نظر می‌رسد ویوو X90 پرو پلاس باشد. در مدت زمان مشابه، افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station تصویر شماتیک ویوو X90 پرو پلاس را منشتر کرده است که با طراحی گوشی حاضر در تصاویر به اشتراک گذاشته شده مطابقت دارد.

image

در تصاویری که کاربران از ویوو X90 پرو پلاس منتشر کرده‌اند، تنها پنل پشتی این پرچمدار مشخص است که به رنگ قرمز در آمده است. همچنین در بخش پایین ماژول دایره‌ای شکل دوربین، نواری فلزی با رنگ طلایی جای گرفته است. به علاوه، در سمت راست ماژول دوربین فلاش LED و لوگوی برند دوربین زایس (Zeiss) قرار گرفته است که به همکاری برند ویوو با شرکت زایس اذعان دارد. بنابر ادعای گزارش‌های قبلی، پنل جلویی ویوو X90 پرو پلاس نیز میزبان نمایشگر حفره‌دار امولد با لبه‌های خمیده خواهد بود.

تصویر شماتیک ویوو X90 پرو پلاس به خوبی نشان می‌دهد که ماژول دوربین ویوو X90 پرو پلاس میزبان سه دوربین استاندارد، یک لنز بزرگنمایی پریسکوپی و یک میکروفون خواهد بود. در این راستا، به نظر می‌رسد ویوو X90 پرو پلاس در زمینه عکاسی و تصویربرداری عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت چرا که شایعات پیشین اذعان داشته‌اند که این پرچمدار به سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی قدرتمند سونی IMX989 مجهز خواهد بود. دیگر دوربین‌های پرچمدار جدید ویوو شامل لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی IMX598، سنسور پرتره 50 مگاپیکسلی IMX578 و سنسور پریسکوپی 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B می‌شود.

image

از مشخصات فنی احتمالی ویوو X90 پرو پلاس می‌توان به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو اشاره کرد که با حافظه رم 12 گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی 512 گیگابایتی UFS 4.0 همراه خواهد بود. منبع تغذیه این سخت‌افزار نیز باتری 4800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ باسیم 80 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی است. به علاوه، ویوو X90 پرو پلاس از نمایشگر 6.78 اینچی E6 امولد بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2K، نرخ نوسازی 144 هرتزی و تنظیم نوردهی 1440 هرتزی PWM پشتیبانی می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۸/۱۷
این گوشی مجهز به دایمنسیتی9200 خواهد بود؛ قدرتمندترین تراشهٔ حال حاضر جهان