خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ ۴، اولین محصول سامسونگ که آپدیت ماه نوامبر را دریافت می‌کند

گلکسی زد فلیپ ۴، اولین محصول سامسونگ که آپدیت ماه نوامبر را دریافت می‌کند

بروزرسانی‌های امنیتی یکی از مواردی است که هرگز نباید از آن‌ها غافل شوید. اگر زد فلیپ 4 دارید، بهتر است همین حالا جدیدترین بروزرسانی امنیتی آن را دریافت کنید.
۱۴۰۱/۸/۱۶

سامسونگ به تازگی، آپدیت امنیتی ماه نوامبر خود را عرضه کرده است و به این ترتیب دارندگان گلکسی زد فلیپ ۴، اولین افرادی هستند که می‌توانند بروزرسانی جدید را دریافت و روی دستگاه خود نصب کنند.

این آپدیت امنیتی جدید با شماره ساخت F721BXXS1AVJE همراه است و ابتدا در کشور ایرلند در دسترس کاربران قرار گرفته است. به این ترتیب کاربران با دریافت این بروزرسانی، می‌توانند امنیت دستگاه خود را بروزرسانی کرده و ارتقاء دهند. مطمئنا در روزهای آینده، این آپدیت در دسترس کاربران ساکن در کشورهای دیگر نیز قرار خواهد گرفت.

image

 

اگر از جمله دارندگان گلکسی زد فلیپ ۴ هستید و در کشور ایرلند زندگی می‌کنید، می‌توانید نسبت به دانلود و نصب این آپدیت اقدام کنید. برای انجام این کار به Settings> Software Update مراجعه کرده و در صورت موجود بودن آپدیت جدید، عملیات دانلود را آغاز کنید. همچنین در صورت نیاز، می‌توانید فرمور مربوطه را دانلود کرده و از طریق فلش کردن آن را روی دستگاه خود نصب کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)