خانهاخبار
احتمال بازگشت بازی‌های یوبیسافت به استیم

احتمال بازگشت بازی‌های یوبیسافت به استیم

به نظر می‌رسد که شرکت یوبیسافت قصد دارد تا بازی‌های جدید خود را دوباره در پلتفرم استیم نیز ارائه دهد.
۱۴۰۱/۸/۱۵

اینطور که به نظر می‌رسد؛ شرکت یوبسافت قصد دارد تا پس از چندین سال فعالیت در اپیک گیمز استور، مجددا بازی‌های جدید خود را بر روی پلتفرم استیم نیز به فروش بگذارد. یکی از این بازی‌ها، احتمالا Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

image

 

یکی از کاربران Github با نام کاربری YoobieRe، اخیرا نگاهش به سورس کد بازی Assassin’s Creed Valhalla در صفحه یوبسافت کانکت انداخته و متوجه حضور کلمه «استیم» در سورس کد بازی شده است. لاین کدی که توجه این کاربر را به خود جلب کرده؛ شامل عبارت “Internal Dev/QC – Assassin’s Creed Valhalla [STEAM]” بوده است.

شرکت یوبیسافت اما، این امر را به طور رسمی تایید نکرده و در بیانیه‌ای به خبرگزاری Insider Gaming چنین می‌گوید:

«ما شایعات و گمانه‌زنی‌ها را جدی نگرفته و به آنها پاسخی نمی‌دهیم.»

image

 

بازگشت بازی‌های یوبیسافت به پلتفرم استیم شرکت Valve، امر مهمی در صنعت بازی محسوب می‌شود. یوبسافت حدود چهار سال است که بازی‌های جدید خود در پی سی را در پلتفرم اپیک گیمز استور به فروش می‌گذارد. آخرین بازی عرضه شده توسط یوبسافت که در استیم قرار گرفت؛ Trials Rising نام داشت و در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

بازی بعدی استودیوی یوبیسافت، Assassin’s Creed Mirage نام داشته و قرار است که در آن شاهد بازگشت به ریشه‌های این سری باشیم. این عنوان، در حال حاضر تنها در فروشگاه اپیک گیمز استور دیده شده و خبری از صفحه‌ای در استیم برای آن نیست.

بازی Assassin’s Creed Valhalla که در سال ۲۰۲۰ انتشار یافت؛ در دوران وایکینگ‌ها جریان داشته و شخصیت اصلی آن «اِیوور» نام داشت. این بازی توانست تا با واکنش‌های خوبی از سوی کاربران و منتقدین روبرو شود؛ البته عده‌ای به نحوه روایت داستان در این نسخه اعتراض داشتند.

image

 

درباره احتمال بازگشت بازی‌های یوبسافت به استیم چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)