خانهاخبار
اطلاعات آب و هوایی به اپلیکیشن Weather در iOS 16.2 اضافه خواهد شد

اطلاعات آب و هوایی به اپلیکیشن Weather در iOS 16.2 اضافه خواهد شد

اپلیکیشن آب و هوا در iOS 16.2 از همیشه کامل‌تر و بهتر خواهد بود.
۱۴۰۱/۸/۱۴

اگر از جمله استفاده کنندگان از آیفون باشید، مطمئنا می‌دانید که نرم افزار Weather در این پلتفرم میزبان اطلاعات زیادی در مورد آب و هوا است که جمله آن‌ها می‌توان به اندازه دمای فعلی، وضعیت آب و هوا در شرایط حال حاضر و پیش بینی آن در روزهای آینده اشاره کرد. اما به گزارش وب سایت Cult of Mac، ظاهرا اپل قصد دارد تا اطلاعات و اخبار آب و هوای منطقه که در حال حاضر از طریق اپلیکیشن Apple News قابل مشاهده است را به نرم افزار Weather اضافه کند. افرادی که از نسخه آزمایشی iOS 16.2 استفاده می‌کنند، در حال حاضر با بخش جدیدی در میان پیش بینی آب و هوای ۱۰ روز آینده و اطلاعات در مورد کیفیت هوا روبرو شده‌اند. به این ترتیب شما می‌توانید اخبار آب و هوای منطقه زندگی خود را از این طریق مرور کنید.

image

تصویری از رابط کاربری اپلیکیشن Weather

این افراد مدعی شده‌اند که بخش جدید تنها محدود به برخی شهرها بوده و اخباری که در اپلیکیشن Apple News تا به حال شاهد آن بوده‌ایم، در این قسمت قابل مشاهده است. همچنین این موضوع را در ذهن داشته باشید که قسمت جدید اضافه شده در صورتی که اطلاعات خطرناک یا پیام‌های هشدار (مانند طوفان یا کولاک) در اپلیکیشن Apple News قابل نمایش باشد، نشان داده نخواهد شد.

اخبار اپلیکیشن Apple News همچنین اخیرا در نرم افزار Stocks نیز مشاهده شده است. ظاهرا ناشران از عملکرد پلتفرم Apple News+ راضی نیستند و این موضوع باعث می‌شود تا اخبار و مطالب در این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

image

تصویری از رابط کاربری اپلیکیشن News

در فروشگاه نرم افزاری اپ استور شاهد فعالیت تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها در حوزه آب و هوا هستیم. اما نرم افزار بومی (Native)‌ اپل در این زمینه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران روی این گزینه به عنوان اپلیکیشن پیش فرض برای چک کردن وضعیت آب و هوا حساب کرده و گزینه‌های دیگر را دانلود نخواهند کرد. با اضافه شدن اخبار به این اپلیکیشن، مسلما شاهد کاربرد بیش از پیش آن خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)