خانهاخبار
سرویس‌‌های دیجیتال راهکارهای سازمانی ایرانسل، گامی موثر در افزایش بهره‌وری سازمان‌ها !

سرویس‌‌های دیجیتال راهکارهای سازمانی ایرانسل، گامی موثر در افزایش بهره‌وری سازمان‌ها !

پس از شیوع ویروس کرونا در کل جهان، تنها زندگی افراد دستخوش تغییری بزرگ نشد...
۱۴۰۱/۸/۱۱

پس از شیوع ویروس کرونا در کل جهان، تنها زندگی افراد دستخوش تغییری بزرگ نشد؛ بسیاری از کسب‌وکارهایی که تا پیش از همه‌گیری این ویروس دیدگاهی محافظه‌کارانه نسبت به تغییر و تحولات دیجیتال داشتند، ناچار شدند این تغییرات را با آغوش باز بپذیرند تا همچنان در عرصه رقابت باقی بمانند.

یکی از این تغییرات که به دنبال پاندمی کرونا در دنیای کسب‌وکار باب شد، رواج دورکاری بود؛ آمارها نشان می‌دهند در پایان سال ۲۰۲۱  تعداد کارمندان آمریکایی که به‌صورت دورکار مشغول به کار بودند، به میزان ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است. نتایج یکی از تحقیقات در ایران نیز نشان می‌دهد که از ۵۰۷ شرکت بررسی‌شده، نیمی از شرکت‌ها، همه یا بخشی از کارمندان‌ خود را به‌دنبال شیوع کرونا دورکار کرده‌اند. کمرنگ شدن جلسات و سمینارهای حضوری و ترند شدن ابزارهای ارتباطی ویدیویی برای برگزاری وبینارها و جلسات درون و برون‌سازمانی، یکی دیگر از همین روندهاست. اما این همه‌گیری، تنها دلیل گرایش کسب‌وکارها به سرویس‌های دیجیتال نیست؛ امروزه این سرویس‌ها در ترکیب با تکنولوژی‌های جدید، در حال ایجاد تغییراتی اساسی در روش‌های جذب مشتریان و ایجاد منابع درآمدی جدید برای کسب‌وکارها هستند.

در کشور ما، مجموعه راهکارهای سازمانی ایرانسل یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه ارائه انواع خدمات دیجیتال به کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. با ما همراه باشید تا در این مطلب شما را با چند نمونه از سرویس‌های دیجیتال این مجموعه آشنا کنیم.

 

انواع سرویس‌های دیجیتال راهکارهای سازمانی ایرانسل

کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از خدمات دیجیتال راهکارهای سازمانی ایرانسل به شیوه‌ای مؤثر به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنند و از سرویس‌هایی اختصاصی در جهت ارائه خدمات بهتر به  مشتریان خود بهره‌مند شوند. این سرویس‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • سرویس داناپلاس
  • سامانه یلوادوایز
  • سرویس یلوهاب
  • سرویس تبلیغات مکان‌محور
image

 

سرویس داناپلاس

داناپلاس یک پلتفرم جامع برای برگزاری جلسات، همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی آنلاین است که می‌تواند مورداستفاده سازمان‌ها، مدرسین و فراگیران حوزه‌های مختلف قرار بگیرد. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از امکانات متنوع این پلتفرم، جلسات خود را با بالاترین کیفیت و به‌صورت آنلاین برگزار کنند و از امکاناتی مانند برگزاری جلسات زمان‌بندی‌شده، ارسال دعوت‌نامه از طریق پیامک و ایمیل، تهیه صورت‌جلسه آنلاین و... بهره‌مند شوند. سرویس داناپلاس نیازی به نصب نرم‌افزار جانبی ندارد و کاربران می‌توانند از طریق مرورگر و با موبایل یا کامپیوتر شخصی خود از امکانات آن استفاده کنند.

image

سامانه یلوادوایز

یلوادوایز سرویس تبلیغات هوشمند راهکارهای سازمانی ایرانسل است که با فراهم کردن انواع روش‌های تبلیغاتی، دسترسی به طیف متنوعی از مخاطبان هدف، امکان رصد کاربران و برخورداری از یک داشبورد جامع برای تجزیه‌وتحلیل نتایج تبلیغات، می‌تواند اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی را به‌طرز مؤثری افزایش بدهد. یکی از مزایای مهم این پلتفرم برخورداری از روش‌های پرداخت متنوع (بر مبنای کلیک، نصب، دانلود، عضویت، ثبت‌نام و...) است که می‌تواند متناسب با نیاز کسب‌وکارها، تبلیغاتی اقتصادی و هدفمند را به آن‌ها ارائه کند.

 

image

سرویس یلوهاب

سرویس یلوهاب بستری دوسویه و منطبق با استاندارد جهانی برای مدیریت و خرید و فروش API است. بنابراین کسب‌وکارها با به‌اشتراک‌گذاری خدمات خود در قالب API، می‌توانند هم‌زمان با پیشبرد اهداف اصلی‌شان از یک منبع درآمدی جدید نیز بهره‌مند شوند. از طرف دیگر شرکت‌هایی که از API های موجود در سامانه یلوهاب استفاده می‌کنند، می‌توانند با برخورداری از مدل‌های پرداختی متنوع، دسترسی به تعداد زیادی API و تضمین امنیت و عملکرد زیرساخت، هزینه‌های خود را به‌طرز قابل‌توجهی کاهش بدهند.

 

 سرویس تبلیغات مکان‌محور (Location-Based Service)

سرویس تبلیغات مکان‌محور یک ابزار بازاریابی قدرتمند است که زیرمجموعه تبلیغات موبایلی قرار می‌گیرد. این سرویس از داده‌های افرادی که در یک مکان جغرافیایی خاص قرار دارند استفاده می‌کند تا پیام‌های تبلیغاتی هدفمند و شخصی‌سازی شده را به آن‌ها ارسال و از این راه به جذب مشتریان بیشتر برای کسب‌وکارهای موجود در یک منطقه خاص کمک کند.

 

سخن آخر

شیوع ویروس کرونا در جهان تلنگری برای شرکت‌ها شد تا بیشتر از گذشته با سرویس‌های دیجیتال همره شوند و در مدل‌های کسب‌وکار خود تجدیدنظر کنند. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از خدمات دیجیتال یک پلتفرم مناسب، در مسیر بهبود بهره‌وری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان‌شان گام بردارند. همان‌طور که گفته شد راهکارهای سازمانی ایرانسل یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که با ارائه انواع خدمات دیجیتال به کسب‌وکارها می‌تواند آن‌ها را در این مسیر همراهی کند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)