خانهاخبار
هواوی پاکت اس با تنوع رنگی بالا و قیمت ارزان‌تر رسما معرفی شد

هواوی پاکت اس با تنوع رنگی بالا و قیمت ارزان‌تر رسما معرفی شد

گوشی تاشو جدید هواوی با قیمت 822 دلاری برای نسخه پایه روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۱۱

هواوی امروز سرانجام از جدیدترین گوشی تاشو خود موسوم به هواوی پاکت اس رونمایی کرد که آن را می‌توان نسخه ضعیف‌تر ولی ارزان‌تر هواوی P50 پاکت دانست. یکی از نکات برجسته مربوط به هواوی پاکت اس، عرضه آن در رنگ‌بندی مختلف شامل رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، مشکی، سبز، صورتی و آبی دانست که دست کاربران برای انتخاب طرح موردنظر خود باز می‌گذارد. همچنین این رنگ‌های جدید با برخی طراحی‌های تازه همراه شده است که با آنچه قبلا در هواوی P50 پاکت دیده بودیم، تفاوت دارد.

image

از نشر مشخصات فنی، هواوی پاکت اس به نمایشگر 6.9 اینچی داخلی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتزی و تنظیم نوردهی 1440 هرتزی PWM مجهز شده است که از رزولوشن تصویر 2790 در 1180 و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر همچنین قادر است 1.07 میلیارد رنگ را به نمایش بگذارد و به لطف تراکم پیکسلی 442 ppi محتوای باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

image

در پنل پشتی این گوشی تاشو نیز نمایشگر اولد کاور 1.04 اینچی با نمایش 16.7 میلیون رنگ جای گرفته است که از نرخ نوسازی 60 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر کاور هواوی پاکت اس از رزولوشن تصویر 340 در 340 بهره می‌برد و از تراکم پیکسلی 328 ppi برخوردار است.

image

ماژول دوربین دایره‌ای شکل هواوی پاکت اس نیز میزبان یک سنسور 40 مگاپیکسلی True-Chrome اصلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 قرار داده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدئویی نیز بر عهده دوربین 10.7 مگاپیکسلی با f/2.2 خواهد بود.

image

همانطور که قبلا نیز شایعه شده بود، قلب تپنده هواوی پاکت اس تراشه اسنپدراگون 778G است که با یک نسخه حافظه رم 8 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 128، 256 و 512 گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. انرژی موردنیاز برای این سخت‌افزار از طریق باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود که با سرعت شارژ 40 واتی شارژ می‌شود. برای پایداری عملکرد، سیستم خنک‌کننده جدیدی در هواوی پاکت اس قرار داده شده است که طبق ادعای هواوی بسیار بهینه عمل می‌کند و همچنین مساحت این سیستم خنک‌کننده نیز حدود 80 درصد بیشتر شده است.

image

image

شایان ذکر است که هواوی پاکت اس برای اولین بار در صنعت گوشی‌های هوشمند از لولای قطره‌ای چند بعدی بهره می‌برد که موفق شده است تا با پشت سر گذاشتن 400000 بار تا شدن، گواهی استحکام نمایشگر گوشی‌های تاشو Swiss SGS را دریافت کند. در واقع، این لولای جدید به دلیل دارا بودن چندین لایه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. مطابق انتظار، نرم‌افزار هواوی پاکت اس سیستم عامل اختصاصی این برند چینی یعنی HarmonyOS 3.0 است.

image

لولای جدید هواوی پاکت اس 

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی پاک اس در سه کانفیگ شامل حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 822 دلار، حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 890 دلار و حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمت 1028 دلار به فروش خواهد رسید. پیش‌فروش این گوشی تاشو از امروز در چین آغاز شده است و فروش رسمی آن از تاریخ 19 آبان شروع می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۸/۱۱
گوشی دل‌رُباییه?? بازارِ هدف هم صرفاً "خانم‌ها" هستند.
فکر کن فتح‌الله‌گولن از این بگیره دستش! جور در نمیاد اصلاً