خانهاخبار
هزینه تیک آبی توئیتر به 8 دلار در ماه افزایش یافت

هزینه تیک آبی توئیتر به 8 دلار در ماه افزایش یافت

قابلیت ادیت توئیت به زودی برای همه کاربران فعال خواهد شد!
۱۴۰۱/۸/۱۱

ایلان ماسک، مدیرعامل جدید شبکه اجتماعی بسیار محبوب توئیتر، سرانجام برنامه‌های خود را برای کاهش میزان اتکای درآمدزایی این شبکه اجتماعی بر تبلیغات را مشخص کرد. در این راستا، توئیتر بلو (آبی) که در حال حاضر در چهار کشور و با قیمت اشتراکی ماهیانه 5 دلاری در دسترس است، به میزان 8 دلار در ماه افزایش یافت و همچنین کاربرانی که این پول را پرداخت کنند تیک آبی دریافت خواهند کرد. این گزارش در پاسخ به شایعاتی است که قبلا اشاره به هزینه اشتراکی 20 دلار در ماه داشته‌اند.

image

در رشته‌ای از توئیت‌ها، آقای ماسک اعلام کرد که سیستم حال حاضر توئیتر که به اذعان او سیستم ارباب و رعیتی است دیگر کاربردی ندارد و حالا هر کاربری که 8 دلار هزینه اشتراک ماهانه خود را بپردازد از قابلیت‌های توئیتر بلو و تیک آبی بهره‌مند خواهد شد. با پرداخت این هزینه، پاسخ‌ها و منشن‌ها الویت پیدا خواهند کرد که به جلوگیری از ایجاد اسپم کمک می‌کند. به علاوه، کاربران می‌توانند ویدئوها و فایل‌های صوتی با مدت زمان بیشتری را آپلود نمایند.

شایان ذکر است کاربرانی که 8 دلار هزینه اشتراکی را پرداخت نمایند در مقایسه با دیگر کاربران نصف تبلیغاتی که موجود است را مشاهده می‌کنند. همچنین ناشرینی که با توئیتر همکاری داشته باشند راهی برای دور زدن پی‌وال (paywall) دریافت خواهند کرد. البته خبر خوب این است که به گزارش پلتفرمر، ویژگی ادیت توئیت که تنها برای کاربران توئیتر آبی فعال است برای کاربران عادی نیز عرضه خواهد شد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر، فرایند راستی‌آزمایی توئیتر تنها برای کاربران شناخته شده مانند سلبریتی‌ها، سیاست‌مدارها و روزنامه‌نگارها قابل انجام است. با عرضه این بروزرسانی، همه کاربران می‌توانند فرایند راستی‌آزمایی را پشت سر بگذارنند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)