خانهاخبار
امکان دانگرید به iOS 16.0.3 از سوی اپل لغو شد

امکان دانگرید به iOS 16.0.3 از سوی اپل لغو شد

حالا دیگر همه فقط می‌توانند به iOS 16.1 بروند.
۱۴۰۱/۸/۱۱

پس از عرضه نسخه عمومی iOS 16.1 که در تاریخ ۲۴ اکتبر مصادف با دوم آبان ماه روی داد، اپل شب گذشته امکان دانگرید به iOS 16.0.3 را به صورت رسمی متوقف کرد و کاربران دیگر امکان دانگرید به این نسخه را نخواهند داشت و اگر از نسخه‌های پایین‌تر استفاده می‌کنید یا قصد ریستور را دارید، به صورت مستقیم به آی او اس ۱۶.۱ انتقال پیدا خواهید کرد.

شرکت اپل معمولا یک هفته پس از عرضه نسخه جدید، اجازه دانگرید به نسخه‌های قدیمی‌تر را لغو کرده و به این ترتیب کاربران همواره تشویق می‌شوند تا دیوایس خود را روی آخرین نسخه نگه دارند. لذا اتفاق روی داده، یعنی بستن مجوز دانگرید به آی او اس ۱۶.۰.۳ امر غیر معقولی به حساب نمی‌آید و از سال‌ها پیش، این کار در حال انجام است.

image

 

نسخه عمومی iOS 16.0.3 با قابلیت‌های جدیدی همراه نبود و تنها برخی باگ‌ها روی آیفون ۱۴ و آيفون ۱۴ پرو را رفع و رجوع کرده بود. اما آی او اس ۱۶.۱ که جایگزین آن شد، با قابلیت‌های جدید از جمله اضافه شدن ویژگی iCloud Shared Photo Library، اضافه شدن قابلیت Live Activities در قسمت لاک اسکرین و اینامیک آیلند، پشتیبانی از استاندارد خانه هوشمند Matter، اضافه شدن قابلیت Clean Energy Charging و مواردی از این قبیل همراه بود.

شما به عنوان خواننده این مطلب آیا دیوایس خود را به iOS 16.1 آپگرید کرده‌اید؟ یا همچنان از نسخه پیشین، یعنی آی او اس ۱۶.۰.۳ استفاده می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)