خانهاخبار
مشخصات فنی و تصاویر واقعی هواوی پاکت اس فاش شد

مشخصات فنی و تصاویر واقعی هواوی پاکت اس فاش شد

تصاویر جدیدترین گوشی تاشو هواوی خبر از تشابه آن با برادر بزرگ‌تر خود می‌دهد.
۱۴۰۱/۸/۱۱

همانطور که پیشتر رسما اعلام شده بود، جدیدترین گوشی تاشو هواوی موسوم هواوی پاکت اس قرار است امروز در چین معرفی شود. این گوشی هوشمند به احتمال بسیار زیاد یک گوشی میان‌رده مجهز به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز خواهد بود. در این راستا، شایعات زیادی ادعا کرده‌اند که این گوشی تاشو نسخه لایت گوشی هواوی P50 پاکت با تراشه اسنپدراگون 888 و شبکه 4G خواهد بود که دسامبر سال گذشته میلادی معرفی شد.

image

علی‌رغم اقدام هواوی برای عرضه گوشی‌های تاشو خود با تراشه‌های قدیمی، دیگر برندهای برجسته بازار مانند سامسونگ و موتورولا گوشی‌های تاشو جدید خود مانند گلکسی زد فلیپ 4 و موتو ریزر 2022 را با تراشه‌های پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک و اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک روانه بازار کرده‌‌اند. حتی گوشی تاشو اوپو فایند N فلیپ که قرار است در ماه دسامبر سال جاری میلادی عرضه شود نیز از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک بهره خواهد برد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر چینی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشخصات فنی و تصاویر واقعی هواوی پاکت اس را به اشتراک گذاشته است. طبق این اطلاعات، هواوی پاکت اس به نمایشگر اولد 6.9 اینچی داخلی با رزولوشن تصویر 2790 در 1188 و نرخ نوسازی 120 هرتزی مجهز خواهد بود. این نمایشگر همچنین از عمق رنگی 10 بیتی نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، نمایشگر داخلی هواوی پاکت اس میزبان ناچ حفره دوربین سلفی 10.7 مگاپیکسلی است.

همانطور که در تصاویر مشخص است، در پنل پشتی هواوی پاکت اس ماژول دایره‌ای شکل دوربین جای دارد که در آن دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی قرار دارد. در پایین این ماژول، نمایشگر 1.04 اینچی دیده می‌شود که از رزولوشن تصویر 340 در 340 پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده هواوی پاکت اس تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود که انرژی مورد نیاز آن برای پردازش‌های سخت‌افزاری توسط باتری 4000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 40 واتی تامین می‌شود. به علاوه، هواوی پاکت اس در دو کانفیگ حافظه رم 8 گیگابایتی / حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. برای امنیت بیشتر، این گوشی تاشو به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود که در کنار بدنه قرار گرفته است. نرم‌افزار هواوی پاکت اس سیستم عامل HarmonyOS 3.0 خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی پاکت اس در رنگ‌های مختلفی مانند مشکی، طلایی، سبز، نقره‌ای، آبی و صورتی روانه بازار خواهد شد. برای مقایسه، هواوی P50 پاکت از مشخصات فنی بهتری مانند تراشه اسنپدراگون 888، حافظه رم 12 گیگابایتی و دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، لنز 32 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ستاره ری

۱۴۰۱/۸/۱۱
سلام وقت بخیر، قبلانشریه شمارمیخریدم،درموردنرم افزارتون، متاسفانه به روزرسانی تون خیلی ضعیفه، لطفارسیدگی کنید ممنون میشم.