خانهاخبار
اپل همچنان در مورد اندازه صفحه نمایش نسل بعدی آیفون SE تردید دارد

اپل همچنان در مورد اندازه صفحه نمایش نسل بعدی آیفون SE تردید دارد

پیش‌تر در خبرها دیده بودیم که آیفون SE نسل چهارم قرار است طراحی به سبک آیفون XR داشته باشد، با اینکه به نظر می‌رسد این موضوع به حقیقت بپیوندد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این محصول مانند آیفون XR نمایشگر ۶٫۱ اینچی خواهد داشت یا خیر.
۱۴۰۱/۸/۱۱

راس یانگ تحلیل‌گر معتبر صنعت نمایشگر، امروز در توییتی اعلام کرده که اپل هنوز اندازه صفحه نمایش آیفون SE نسل چهارم را نهایی نکرده است. اپل در حال بررسی تعدادی از تصمیمات مربوط به  نسل بعدی آیفون SE، از جمله اندازه صفحه نمایش و نوع نمایشگر این محصول است.

گفته می‌شود که این شرکت در نظر دارد تا نمایشگرهای ۶٫۱ اینچی اولد را از دو تامین کننده و همچنین نمایشگرهای ۵٫۷ تا ۶٫۱ اینچی LCD را از دو تامین کننده دیگر تامین کند. با توجه به این اطلاعات هنوز مشخص نیست که آیا آیفون SE نسل بعدی با صفحه نمایش ۵٫۷ یا ۶٫۱ اینچی عرضه خواهد شد و آیا این نمایشگر از فن‌آوری اولد استفاده خواهد کرد یا به LCD بسنده خواهد کرد.

image

 

بدون شک یک صفحه نمایش اولد برای اپل گران‌تر تمام خواهد شد، ضمن اینکه مدل فعلی آیفون SE از نمایشگر LCD با حاشیه‌های ضخیم و دکمه هوم به همراه تاچ آیدی استفاده می‌کند. سری آیفون‌های پرچم‌دار اپل مجهز به صفحه نمایش اولد هستند و همه مدل‌ها از زمان آیفون ۱۲ تا به حال دارای پنل اولد هستند.

این امکان وجود دارد که قیمت پنل‌های اولد به اندازه‌ای کاهش یافته باشد که اپل را مجاب کند از آن برای آیفون SE بعدی خود استفاده کند، به خصوص که این محصول قرار نیست تا دو سال دیگر عرضه شود.

پیش‌تر شایعات مختلفی وجود داشت، برخی صحبت از نمایشگر ۵٫۷ اینچی می‌کردند و برخی دیگر خبر از نمایشگر ۶٫۱ اینچی می‌کردند که یکی از این افراد خود راس یانگ بود. اینکه اپل هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است، ممکن است دلیلی باشد برای اینکه چرا ما همچنان شایعات متفاوتی از اندازه صفحه نمایش آيفون SE نسل بعدی می‌شنویم.

صرف نظر از اینکه اپل آیفون SE بعدی را با پنل ۵٫۷ اینچی عرضه کند یا ۶٫۱ اینچی، راس یانگ معتقد است که آیفون SE نسل چهارم دارای طراحی تمام صفحه به همراه ناچ معروف اپل خواهد خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل برای این محصول نیز فیس آیدی در نظر بگیرد یا باز هم از تاچ آیدی در آن استفاده کند.

شما از طرفداران تاچ آیدی هستید یا فیس آیدی؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

خواجه حافظ

۱۴۰۱/۹/۱۱
ایفون اس ای خیلیه گوشیه خوبیه...
ولی اصلا با این قیمت نمیارزه... مگه اینکه کسی واقعا نشونه با اندروید کار کنه
وگرنه با این پول میتونی یه نگاه به سامسونگ یا شیایومی بکنی پز دادن با گوشیو بذاری کنار

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۱/۸/۱۱
نمایشگر LCD برای اپل و قاب‌پلاستیکی برای سامسونگ، زیبنده‌ی این دو غول فناوری نیستند.
مخصوصاً سامسونگ که هنوز هم بر پلاستیک پافشاری داره. بابا این دندانِ لَق رو بکن بنداز دور??