خانهاخبار
هواوی میت 50 پرو در زمینه دوربین، گوشی بی‌رقیب دنیاست!

هواوی میت 50 پرو در زمینه دوربین، گوشی بی‌رقیب دنیاست!

به تازگی وبسایت DxOMark در گزارش جدید خود به بررسی عملکرد دوربین پرچمدار جدید هواوی پرداخته است که خبر از عملکرد فوق‌العاده آن می‌دهد.
۱۴۰۱/۸/۱۰

تا چندی پیش دو گوشی آنر مجیک 4 آلتیمیت و پیکسل 7 پرو در صدر جدول بهترین گوشی‌های وبسایت تخصصی DxOMark در زمینه دوربین قرار داشتند و امتیاز کلی 147 را به خود اختصاص داده بودند. حالا اما براساس جدیدترین گزارش بررسی این وبسایت، پرچمدار جدید هواوی یعنی هواوی میت 50 پرو موفق شده است تا با کنار زدن این دو گوشی هوشمند به جایگاه اول لیست DxOMark دست پیدا کند و لقب بهترین گوشی بازار در زمینه دوربین را از آن خود کند.

طبق لیست وبسایت DxOMark، هواوی میت 50 پرو در آزمون‌های مختلف تخصصی موفق به کسب امتیاز کلی 149 شده است و عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته است. این نتایج عالی به لطف سیستم دوربین جدید 50 مگاپیکسلی اصلی، سنسور پریسکوپی تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و قابلیت‌های پرچمداری مانند لرزشگیر اپتیکال پیشرفته، زوم اپتیکال 3.5 برابری و فناوری گشودگی دیافراگم متغیر میسر شده است.

image

با دقیق‌تر شدن در امتیازهای هواوی میت 50 پرو، می‌توان مشاهده کرد که این گوشی پرچمدار در آزمون عکاسی امتیاز 152، در تصویربرداری بوکه امتیاز 80، در بزرگ‌نمایی امتیاز 148 و در فیلمبرداری امتیاز 141 را به خود اختصاص داده است. به طور کلی، DxOMark ادعا کرده است که هواوی میت 50 پرو در شرایط نوری خوب قادر است تا رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن بازتولید کند و روشنایی بسیار خوبی را ثبت کند. به علاوه، تصویربرداری بوکه نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و حتی در صورت بزرگ‌نمایی نیز جزئیات به خوبی ثبت می‌شود.

ویژگی فوکوس خودکار دوربین هواوی میت 50 پرو نیز عملکرد خوبی دارد و فیلمبرداری با این گوشی پرچمدار به لطف ویژگی بهینه شده حذف لرزش‌ها، بسیار لذت‌بخش است. البته دوربین هواوی میت 50 ضعف‌هایی را نیز در خود دارد که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به وجود مشکلات جزئی در تراز سفیدی و عملکرد کند فناوری XMAGE AI در برخی از مواقع اشاره کرد.

image

در نهایت باید اشاره کرد که دوربین قدرتمند هواوی میت 50 پرو شاید بتواند دیگر ایرادات بزرگ این گوشی مانند عدم پشتیبانی از شبکه 5G و سرویس‌های گوگل پلی را جبران کند و آن‌ها را بپوشاند. هرچند که قیمت 1200 دلاری آن برای بازارهای جهانی چندان نیز معقول نیست و دو گوشی آنر مجیک 4 آلتیمیت و پیکسل 7 پرو با قیمت بسیار کمتر در بازار موجود هستند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Vahid. Km

۱۴۰۲/۲/۶
هوآوی بی رقیب بود، بدجور دشمن داشت. بعداز 5 سال استفاده، هنوز دلم نمیاد میت 10 پرومو بذارم کنار. پنج سال بدون همگی و داغ کردن و کم آوردن.
واقعا حیییییف شد این شرکت.

محمد حسین

۱۴۰۱/۸/۱۰
فوق العاده زیبا و پرقدرت...