خانهاخبار
حالت هاردکور و فصل اول بتل‌پس در روز ۲۵ آبان به Call of Duty: Modern Warfare 2 اضافه می‌شوند

حالت هاردکور و فصل اول بتل‌پس در روز ۲۵ آبان به Call of Duty: Modern Warfare 2 اضافه می‌شوند

اخیرا مشخص شده که فصل اول بتل‌پس بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 از روز ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) آغاز شده و حالت هاردکور نیز در همین تاریخ به بازی اضافه خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۹

اکتیویژن به تازگی اعلام کرده که حالت هاردکور بخش چند نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، قرار است تا در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) و در کنار آغاز فصل اول بتل‌پس بازی به این عنوان اضافه شود. در حالت هاردکور که حالا Tier 1 نام گرفته است؛ بازیکنان جان کمتری دارند، اطلاعاتی مانند مپ و تعداد گلوله‌ها در HUD نمایش داده نمی‌شوند و امکان شلیک به خودی‌ها نیز وجود دارد.

image

 

در کنار فصل اول بتل‌پس این بازی که در ماه نوامبر آغاز خواهد شد؛ شاهد عرضه عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone 2.0 نیز خواهیم بود. این عنوان در کنار حالت معمولی بتل رویال، یک حالت جدید به نام DMZ را نیز به همراه داشته که گیمپلی آن مانند بخش دارک زون در بازی The Division‌ یا عنوان Escape From Tarkov است.

image

 

قرار است که Warzone 2.0، یک تجربه کاملا تازه باشد و مپ آن نیز واقع در صحرای «ال مضره» بوده که یک منطقه خیالی در غرب آسیا محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که در کنار بازیکنان واقعی، بات‌ها نیز در این عنوان بتل رویال وجود دارند و از جمله ویژگی‌های جدید Warzone 2.0، می‌شود به امکان مبارزه زیر آب، دایره‌های متعدد در پایان بازی و «گولاگ» جدید اشاره کرد. «گولاگ» بخشی از نسخه پیشین Warzone بود و پلیر‌ها بعد از یک بار مرگ، به این بخش منتقل شده و شانس مجددی برای بازگشت به بازی از طریق مبارزه 1v1 با یک بازیکن فقید دیگر را داشتند.

image

 

درباره بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران بخش مولتی پلیر این عنوان بوده و در انتظار آغاز فصل اول و انتشار Warzone 2.0 هستید یا علاقه خاصی به این سری شوتر اول شخص ندارید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)