خانهاخبار
مشخصات فنی احتمالی پیکسل مینی فاش شد

مشخصات فنی احتمالی پیکسل مینی فاش شد

مشخصات فنی گوشی جدید گوگل خبر از شباهت آن با سری پرچمدار پیکسل 6 و 7 می‌دهد.
۱۴۰۱/۸/۹

همانطور که قبلا نیز گزارش شده بود، گوگل در حال ساخت و توسعه گوشی‌های جدیدی با شناسه مدل‌های Lynx و Felix است که قرار است روانه بازار شوند. در این راستا، گوشی Felix به احتمال زیاد همان پیکسل تاشو گوگل است در حالی که شایعه شده است که گوشی Lynx احتمالا متعلق به سری پیکسل و سومین گوشی این سری پرچمدار خواهد بود. حالا به تازگی توسعه‌دهنده برجسته سیستم عامل اندروید، Kuba Wojciechowski، در جدیدترین گزارش خود برخی از مشخصات فنی احتمالی پیکسل Lynx را در دسترس کاربران قرار داده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

طبق گزارش این توسعه‌دهنده، پیکسل Lynx در مقایسه با نسخه‌های پرو سری پیکسل 6 و پیکسل 7 از نمایشگر نسبتا ضعیف‌تر بهره می‌برد. در این راستا، این گوشی هوشمند احتمالا از نمایشگر 120 هرتزی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد. از آن سو، نمایشگر پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است. به علاوه، پیکسل Lynx از مودم کوالکام Wi-Fi 6E و تراشه بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. برای یادآوری، در سری پیکسل 6 و پیکسل 7 تراشه Broadcom به کار رفته است. همچنین گوشی Lynx از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد.

image

سری پیکسل 7

در بخش دوربین، پیکسل Lynx احتمالا از سنسور اصلی سامسونگ GN1 و لنز فوق عریض با سنسور سونی IMX712 بهره خواهد برد. در پنل جلویی این گوشی نیز دوربین سلفی حاوی سنسور IMX712 قرار خواهد گرفت. با توجه به این مشخصات فنی، Kuba Wojciechowski ادعا کرده است که گوشی Lynx همان پیکسل مینی است. البته قبلا نیز برخی از گزارش‌ها با تایید این ادعا اذعان کرده بودند که گوشی Lynx پیکسل 7a نخواهد بود و به گوشی پیکسل مینی اشاره دارد.

در نهایت باید اشاره کرد که در ماه سپتامبر افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station اعلام کرده بود که پیکسل مینی یک گوشی پرچمدار با نمایشگر کوچک خواهد بود که اندازه‌ای جمع و جور خواهد داشت. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)