خانهاخبار
تنها کاربران پلی استیشنی Call of Duty: Modern Warfare 2 امکان غیر فعال کردن قابلیت کراس‌پلی را دارند

تنها کاربران پلی استیشنی Call of Duty: Modern Warfare 2 امکان غیر فعال کردن قابلیت کراس‌پلی را دارند

کاربران ایکس باکس و پی سی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به تازگی متوجه شده‌اند که غیر فعال کردن قابلیت کراس‌پلی، در انحصار کاربران پلی استیشن است!
۱۴۰۱/۸/۷

با وجودی که امکان غیر فعال کردن قابلیت کراس‌پلی در نسخه پلی استیشنی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 وجود دارد؛ کاربران ایکس باکس و پی سی این عنوان متوجه شده‌اند که این گزینه برای آنها در دسترس نیست. کراس‌پلی، به گیمرها اجازه می‌دهد تا با بازیکنانی در پلتفرم‌های دیگر بازی کنند و به دلیل وجود هکر‌ها در پی سی و همچنین راحت‌تر بودن بازی‌های شوتر با ماوس و کیبورد، بسیاری از کاربران کنسول تمایلی به استفاده از این ویژگی ندارند.

image

 

در نسخه پی سی این عنوان، به طور کلی امکان غیر فعال کردن کراس‌پلی وجود ندارد؛ در سوی دیگر اما، کاربران ایکس باکس می‌توانند تا از طریق خود کنسول، این ویژگی را غیر فعال کنند. لازم به ذکر است که در صورت انتخاب این گزینه در ایکس باکس، کراس‌پلی در سایر عناوین نیز غیر فعال شده و تنها مختص Call of Duty: Modern Warfare 2 نخواهد بود. کاربران پلی استیشن 4 و 5 می‌توانند به راحتی و از طریق منوی خود بازی، کراس‌پلی را غیر فعال کنند.

image

 

با وجودی که این تصمیم از سوی اکتیویژن کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ این نخستین باری نیست که شاهد آن هستیم. در نسخه ایکس باکس عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone نیز شاهد عملکرد مشابهی بودیم. در این نسخه، امکان غیر فعال کردن کراس‌پلی وجود داشت؛ اما به محض اینکه کاربر شروع به جستجو برای یک بازی می‌کرد، پیامی در رابطه با فعال کردن قابلیت کراس‌پلی دیده می‌شد. در سوی دیگر، کاربران نسخه پلی استیشن Warzone‌ امکان بستن این پیام و جستجو برای یک بازی بدون کراس‌پلی را نیز داشتند!

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2، به طور رسمی در روز گذشته منتشر شده و با واکنش‌های خوبی نیز از سوی کاربران و منتقدین روبرو شد. بخش داستانی این عنوان، یک هفته زودتر در دسترس افراد پیش خرید کننده آن قرار گرفته بود.

image

 

درباره نبود گزینه غیر فعال سازی کراس‌پلی در نسخه پی‌سی و ایکس باکس Call of Duty: Modern Warfare 2 چه می‌اندیشید؟ آیا از کاربران کنسولی هستید که دل خوشی از بازی با پی سی گیمر‌ها ندارند یا اهمیت چندانی به این مسائل نمی‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)