خانهاخبار
موتو X40 در وبسایت TENAA قرار گرفت و طراحی آن فاش شد

موتو X40 در وبسایت TENAA قرار گرفت و طراحی آن فاش شد

پرچمدار جدید موتورولا به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود.
۱۴۰۱/۸/۷

موتورولا قرار است به زودی و تا پایان سال جاری میلادی از نسل جدید پرچمدار خود موسوم به موتو X40 رونمایی کند که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مجهز خواهد بود. این گوشی پرچمدار به عنوان رقیب دیگر گوشی‌های موردانتظار مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو مانند سری شیائومی 13، وان پلاس 11، سری IQOO 11 و سری ویوو X90 بدل خواهد شد. قبلا موتو X40 در لیست گواهی 3C قرار گرفته بود و حالا تنها پس از گذشت یک روز از تایید رسمی عرضه این گوشی، موتو X40 در وبسایت گواهی چینی TENAA دیده شد و طراحی آن فاش شد.

طبق تصاویر قرار گرفته در لیست TENAA، موتو X40 به نمایشگر حفره‌دار اولد با لبه‌های خمیده مجهز خواهد بود. در این راستا، برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که این نمایشگر از نرح نوسازی 165 هرتزی و رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی خواهد کرد. در این تصویر همچنین کلید‌های فیزیکی کنترل حجم صدا و کلید پاور در سمت راست بدنه دیده می‌شود. به علاوه، انتظار می‌رود نمایشگر موتو X40 میزبان سنسور اثر انگشت و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی باشد که برای ثبت تصاویر با کیفیت کافی به نظر می‌رسد.

image

در پنل پشتی موتو X40 ماژول مربعی‌شکل دوربین جای گرفته است که در آن سه دوربین با فلاش LED قرار گرفته است. براساس گزارش‌های پیشین، موتو X40 به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 50 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. با توجه به تصویر موجود از موتو X40، پنل پشتی این پرچمدار به نظر جلای چرمی دارد و در مرکز آن نیز لوگوی برند موتورولا حک شده است.

شایان ذکر است که موتو X40 احتمالا در دو کانفیگ حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد. به علاوه، این گوشی پرچمدار از اندروید 13 و سرعت شارژ 68 واتی بهره خواهد برد. زمان رونمایی احتمالی این گوشی هوشمند نیز ماه نوامبر و یا دسامبر سال جاری میلادی خواهد بود. نسخه بازار جهانی موتو X40 نیز با نام تجاری موتو اج 40 پرو عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)