خانهاخبار
ناتینگ ایر استیک به طور رسمی معرفی شد

ناتینگ ایر استیک به طور رسمی معرفی شد

شرکت ناتینگ که هدفون جدید خود را در هفته مد لندن پیش نمایش کرده بود، امروز رسما این محصول را با ویژگی‌هایی درخور قیمتش رونمایی کرده است.
۱۴۰۱/۸/۴

شرکت ناتینگ امروز دومین هدفون بی‌سیم خود را با نام ناتینگ ایر استیک معرفی کرد. این محصول طراحی نیمه در گوش (Half In Ear) یعنی بدون سری سیلیکونی و درایورهای ۱۲٫۶ میلی‌متری دارد و تا ۲۹ ساعت عمر باتری را به همراه کیس شارژ خود به ارمغان می‌آورد. طراحی بدنه استوانه‌ای آن از رژ لب الهام گرفته شده و جنسی شفاف دارد تا گوشی‌ها درون آن به نمایش گذاشته شود. این قاب با یک چرخش باز می‌شود تا بتوان گوشی‌ها را از داخل آن برداشت.

image

 

هیچ حذف کننده نویز فعالی در گوش وجود ندارد، اما شما می‌توانید از فن‌آوری صدای شفاف استفاده کنید که از ۳ عدد میکروفن روی هر هدفون برای تماس‌ها تعبیه شده تا صدای باد و جمعیت را کاهش دهد. گوشی‌های این دستگاه دارای کنترل‌های لمسی برای پخش، مکث، رفتن به آهنگ بعدی، دستیار صوتی و کنترل صدا هستند.

 

ناتینگ ایر استیک همچنین دارای قفل صدای بیس است که به طور پویا میزان صدای بیس را در اطراف گوش شما تنظیم می‌کند. گوشی‌های این محصول جدید ناتینگ دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند و با یک بار شارژ تا ۷ ساعت می‌توانند دوام آورند که با قاب شارژ این میزان به ۲۹ ساعت افزایش می‌یابد. ناتینگ ایر استیک دارای قابلیت Fast Pair است که به انواع دستگاه‌های اندرویدی به راحتی و به سرعت متصل می‌شود. شرکت ناتینگ ادعا کرده که این هدفون‌ها به لطف طراحی ارگونومیک خود می‌توانند در تمام روز در گوش استفاده شوند.

image

 

ویژگی‌های دیگری نیز در هنگام اتصال این محصول از قبیل کنترل‌های حرکتی قابل تنظیم، تنظیمات اکولایزر و عملکرد «Find My Earbuds» در آن قرار داده شده که همگی آنها از طریق تنظیمات سریع گوشی ناتینگ فون 1 قابل دسترسی هستند. همچنین سایر دستگاه‌های اندرویدی و دارای iOS، برای دسترسی به ویژگی‌های ذکر شده باید برنامه Nothing X را دانلود و نصب کنند.

قیمت ناتینگ ایر استیک پیش از افزایش قیمت ۹۹ دلار، ۱۱۹ یورو و ۹۹ پوند تعیین شده بود، اگرچه این محصول اخیرا ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته و از امروز با قیمت ۱۵۰ دلار به فروش می‌رسد. هدفون جدید ناتینگ از ۴ نوامبر (۱۳ آبان) در بیش از ۴۰ کشور جهان از طریق وب سایت رسمی این شرکت و فروشگاه‌های خرده فروشی در دسترس خواهد بود. شرکت ناتینگ برای خریدارانی که تا قبل از ۳۰ نوامبر (۹ آذر) این محصول را خریداری کنند، به میزان ۱۰ درصد تخفیف در خریدشان اعمال خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)