خانهاخبار
سونی از نسخه به روز شده هدفون لینک بادز خود رونمایی کرد

سونی از نسخه به روز شده هدفون لینک بادز خود رونمایی کرد

شرکت سونی امروز از هدفون لینک بادز UC خود رونمایی کرد؛ محصولی که در واقع همان لینک بادز اصلی است اما ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است.
۱۴۰۱/۸/۴

سونی امروز نسخه جدیدی از هدفون بی‌سیم لینک بادز را با گواهینامه Microsoft Teams معرفی کرد. این محصول در واقع همان نسخه اصلی لینک بادز است که اویل امسال عرضه شد، اما یک گیرنده USB دارد که می‌توان آن را به لپ تاپ وصل کرد و برای تخصیص دستورات و حرکات برنامه «Teams» روی هدفون‌ها از برنامه Sony Headphones Connect استفاده می‌کند.

 

سونی می‌گوید شما می توانید تماس‌ها را دریافت کنید، صدای میکروفن را قطع و وصل کنید، همچنین از ویژگی بلند کردن دست در طول جلسات Teams به طور مسقیم از گوشی‌های لینک بادز استفاده کنید. سونی لینک بادز یو سی ۲۴۹٫۹۹ دلار قیمت دارد که در واقع ۷۰ دلار از مدل معمولی لینک بادز بیشتر است و فقط در یک رنگ خاکستری عرضه می‌شود.

سونی همچنین مدل جدید لینک بادز S Earth Blue را معرفی کرده که دارای پنل‌های است که از بطری‌های آب بازیافتی ساخته شده‌اند. جالب اینجاست که خریداران این محصول با یک طرح واحد برای خرید مواجه نیستند، زیرا هیچ دو الگوی یکسانی روی هدفون‌های مشابه وجود ندارد. لینک بادز S با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار از اواخر این هفته به فروش خواهد رسید.

 

در نهایت سونی اعلام کرده که تمام مدل‌های هدفون بی‌سیم سونی در اواخر امسال اتصال چند نقطه‌ای را از طریق یک بروزرسانی نرم افزاری دریافت خواهند کرد؛ اما مدل‌های لینک بادز و لینک بادز S در ماه نوامبر (آبان) این ویژگی را دریافت خواهند کرد، در حالی مدل‌های دیگر حتی مدل رده بالای سونی WF-1000XM4 در اواخر این زمستان، از ویژگی اتصال چند نقطه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)