خانهاخبار
نسخه نسل نهمی بازی Fallout 4 در سال آینده عرضه خواهد شد

نسخه نسل نهمی بازی Fallout 4 در سال آینده عرضه خواهد شد

شرکت بتزدا اخیرا اعلام کرده که نسخه مخصوص کنسول‌های نسل نهمی بازی محبوب Fallout 4 نیز در راه بوده و در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۳

شرکت بتزدا به تازگی اعلام کرده که بازی محبوب نقش آفرینی Fallout 4، در سال آینده برای کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز عرضه خواهد شد. بتزدا، این خبر را در سالگرد ۲۵ سالگی فرنچایز Fallout اعلام کرده و همچنین گفت که این آپدیت به صورت رایگان برای نسخه پی سی نیز منتشر می‌شود.

image

 

نسخه نسل نهمی این بازی که حدود هشت سال پس از عرضه نسخه اصلی آن منتشر خواهد شد؛ دارای یک حالت Performance برای فریم ریت‌های بالا، یک حالت Quality برای رزولوشن 4K بوده و بسیاری از باگ‌های بازی نیز در آن برطرف شده است. این بازی همچنین از Creation Club یا همان پلتفرم رسمی بتزدا برای ماد‌ها پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه، بتزدا به طور دقیق تاریخ عرضه نسخه نسل نهمی بازی Fallout 4 را اعلام نکرده و خبری از لیست تغییرات کامل صورت گرفته در این نسخه نیز نیست. به احتمال زیاد، در کنسول پلی استیشن 5 شاهد پشتیبانی از قابلیت‌هایی چون تریگر‌های مقاومتی و بازخورد لرزشی پیشرفته خواهیم بود.

image

 

به احتمال زیاد، تا سال‌های آتی خبری از نسخه بعدی در سری Fallout نخواهد بود. استودیوی بتزدا ابتدا باید بازی Starfield را در سال ۲۰۲۳ منتشر کرده و سپس به کار روی نسخه بعدی سری محبوب Elder Scrolls ادامه دهد. البته، Fallout 4 همچنان از محبوبیت بسیاری بین بازیکنان برخوردار بوده و جامعه ماد کننده‌ها نیز هر روز تجربه جدیدی را به این عنوان اضافه می‌کنند.

image

 

درباره عرضه نسخه نسل نهمی بازی Fallout 4 چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران این بازی هستید و دوست دارید تا آن را به صورت ۶۰ فریم روی کنسول جدید خود تجربه کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)