خانهاخبار
نسخه Genshin Impact وان پلاس ایس پرو معرفی شد!

نسخه Genshin Impact وان پلاس ایس پرو معرفی شد!

شرکت وان پلاس به تازگی نسخه لیمیتد الهام گرفته شده از بازی Genshin Impact گوشی وان پلاس ایس پرو را معرفی کرده است.
۱۴۰۱/۸/۳

وان پلاس ایس پرو که در بازار جهانی با نام وان پلاس 10T شناخته می‌شود؛ پرچمدار فعلی شرکت وان پلاس در کشور است. این شرکت در امروز، باندل جدیدی از این گوشی را معرفی کرده که در آن، از بازی محبوب Genshin Impact الهام گرفته شده است. در این گوشی، شاهد طراحی جدید پنل پشتی، انیمشین‌های اختصاصی و یک تم انحصاری هستیم.

image

 

از نظر مشخصات، نسخه Genshin Impact وان پلاس ایس پرو تفاوتی با نسخه اصلی نداشته و دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵۰ واتی است.

جعبه این گوشی، از طراحی خاصی با الهام از Genshin Impact بهره برده و در آن شاهد چند استیکر، پوستر و کد‌های اختصاصی برای خرید از فروشگاه اوپو هستیم. تم انحصاری این گوشی، بخشی از تنظیمات شخصی سازی جدیدی است که در آپدیت ColorOS 12.1 شاهد آن بودیم. آیکون‌ها در این تم، ظاهر متفاوتی دارند و والپیپر‌ها و رنگ‌های به کار رفته در آن نیز استایل خاص بازی Genshin Impact را دارند.

 

این گوشی با قیمت ۴۲۹۹ یوآن (حدود ۵۸۸ دلار) در بازار چین عرضه خواهد شد که به طور عجیبی، دقیقا با گران‌ترین نسخه وان پلاس ایس پرو با رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی برابر است. امکان پیش خرید این گوشی، از حالا در کشور چین فراهم شده؛ اما بعید است که شاهد عرضه آن در بازار جهانی باشیم.

درباره نسخه Genshin Impact پرچمدار وان پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا از طرفداران این بازی و طراحی نسخه لیمیتد وان پلاس ایس پرو هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)