خانهاخبار
اپل قصد داشته تا یک آیپد ارزان قیمت با بدنه پلاستیکی عرضه کند

اپل قصد داشته تا یک آیپد ارزان قیمت با بدنه پلاستیکی عرضه کند

مارک گورمن افشاگر با سابقه، اخیرا گفته که اپل قصد داشته تا یک آیپد با بدنه پلاستیکی به همراه یک کیبورد داخل جعبه این محصول را با قیمتی زیر ۵۰۰ دلار عرضه کند.
۱۴۰۱/۸/۳

به گفته مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ، طبق گزارش‌ها اپل برنامه‌های خود را برای عرضه یک آیپد ارزان قیمت با بدنه پلاستیکی که دارای یک صفحه کلید پلاستیکی هم داخل جعبه بوده و قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار داشته، کنار گذاشته است.

گورمن اخیرا در خبرنامه هفتگی خود گفته که اپل به طور داخلی در نظر داشته که یک آیپد را با بدنه‌ای از جنس پلاستیک و یک کیبورد پلاستیکی به همراه آن عرضه کند، که این محصول زیر ۵۰۰ دلار قیمت داشته است؛ او افزوده که ظاهرا این ایده حداقل فعلا کنار گذاشته شده، اما شاید اپل دوباره به فکر تولید چنین محصولی بیافتد، زیرا رقیب خوبی برای کروم بوک‌های گوگل برای استفاده در مدارس خواهد بود.

image

مشخص نیست که آیا این آیپد پلاستیکی کنسل شده به عنوان نسل دهم آیپد قرار بوده معرفی شود که هفته پیش شاهد آن بودیم، یا یک مدل کاملا متفاوت دیگر بوده است؛ نسل دهم آیپد به عنوان جدیدترین آیپد سطح پایه اپل با تراشه A14 Bionic، طراحی تمام صفحه و ویژگی‌های دیگر وارد خط تولید آیپدهای اپل شده است، با این حال این آیپد جدید از آخرین مدل قلم اپل پشتیبانی نمی‌کند و حتی شیشه نمایشگر به پنل آن چسبیده نیست! این مورد آخر را اگر با آیپدهای قدیمی‌تر و یا حتی آیپد ۹ کار کرده باشید، متوجه می‌شوید که چسبیده نبودن شیشه به نمایشگر چه حسی می‌تواند داشته باشد.

آیپد جدید که هفته قبل معرفی شد ۴۴۹ دلار قیمت دارد که گران‌تر از نسل قبلی خود یا همان نسل نهم آیپد اقتصادی است که با قیمت ۳۲۹ دلار هنوز هم در میان آیپدهای اپل در حال فروش است؛ اما از آیپد ایر ۵۹۹ دلاری ارزان‌تر است. آیپد سطح پایه جدید اپل در کنار آیپد پرو با تراشه M2، از روز چهارشنبه ۲۶ اکتبر (۴ آبان) شروع به ارسال به مشتریان می‌کند.

به نظر شما عملی شدن ایده عرضه چنین آیپدی به همراه یک کیبورد داخل جعبه‌اش منطقی به نظر می‌رسد و مشتریان شرکت اپل از چنین محصولی با کیفیت ساخت پایین‌تر استقبال خواهند کرد یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)