خانهاخبار
بروزرسانی اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5 در دسترس قرار گرفت

بروزرسانی اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5 در دسترس قرار گرفت

سامسونگ به تازگی بروزرسانی نسخه جدید رابط کاربری خود و اندروید 13 را عرضه کرد.
۱۴۰۱/۸/۲

سامسونگ سرانجام به وعده خود عمل کرد و بروزرسانی اندروید 13 بر پایه رابط کاربری One UI 5 را برای سری پرچمدار گلکسی اس 22 عرضه کرد. نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5 و اندروید 13 پس از هفته‌ها عرضه نسخه‌های بتا روانه گوشی‌های کاربران می‌شود

حالا کاربران گوشی‌های گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 الترا قادر هستند نسخه نهایی اندروید 13 برپایه رابط کاربری One UI 5 را دریافت کنند و از آن بهره ببرند. البته باید اشاره کرد که این بروزرسانی تنها برای نسخه اگزینوس 2200 سری گلکسی اس 22 عرضه شده است. در واقع، در حال حاضر این بروزرسانی بزرگ تنها برای برخی از مناطق عرضه شده است.

image

شایان ذکر است که نسخه‌های بتا اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 هفته‌هاست که برای گوشی‌های پرمیوم سامسونگ در حال عرضه است و کاربرانی که نسخه‌های بتا را دریافت کرده‌اند تنها کافیست با دانلود یک بروزرسانی کم حجم به نسخه پایدار کوچ کنند. از آن سو، کاربرانی که هنوز گوشی‌های آنها از اندروید 12 بهره می‌برند ممکن مجبور شوند دانلود‌های حجیمی را دانلود نمایند.

در نهایت باید اشاره کرد که شناسه فریمور این بروزرسانی برابر با S90xBXXU2BVJA  است که در حال حاضر در کشورهای ایتالیا، نروژ، اسپانیا، سوئیس و انگلستان عرضه شده است. سایر کشورها نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)