خانهاخبار
مشخصات ریلمی 10 5G و ریلمی 10 پرو پلاس فاش شدند

مشخصات ریلمی 10 5G و ریلمی 10 پرو پلاس فاش شدند

در امروز شاهد افشای مشخصات سخت افزاری سری ریلمی 10 توسط موسسه TENAA هستیم.
۱۴۰۱/۸/۲

در چند روز گذشته، شاهد افشای چند عکس و برخی از مشخصات دو گوشی ریلمی 10 و ریلمی 10 پرو پلاس بودیم. اکنون نیز این دو گوشی موفق به اخذ گواهی TENAA شده‌اند که مشخصات سخت افزاری آنها را به طور کامل مشخص می‌کند.

image

 

نسخه معمولی در این سری یا همان ریلمی 10 5G، دارای شماره مدل RMX3663 بوده و نمایشگر ۶.۷ اینچی آن از نوع LCD است. این نمایشگر، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ را داشته ولی متاسفانه، اطلاعاتی در مورد نرخ نوسازی آن منتشر نشده است. ابعاد این گوشی، معادل ۸.۱×۷۴.۲×۱۶۳.۷ میلی متر بوده و وزن آن نیز به ۱۹۰ گرم می‌رسد.

نوع پردازنده این گوشی هنوز مشخص نیست؛ اما می‌دانیم که در نسخه‌هایی با ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. ریلمی 10 همانند نسل پیشین، در دو نسخه 4G و 5G روانه بازار می‌شود. به احتمال زیاد، نسخه 4G این گوشی چیپست مدیاتک هیلیو G99‌ را به همراه دارد.

 

این گوشی دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده که به ادعای شایعات، لرزشگیر اپتیکال را نیز به همراه دارد. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی کمکی نیز در کنار سنسور اصلی این گوشی دیده شده و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری حقیقی این گوشی، معادل با ۴۸۷۰ میلی آمپر بوده و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز در آن دیده می‌شود؛ البته ظرفیت باتری اعلام شده برای این محصول، ۵۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود.

بگذارید به سراغ ریلمی 10 پرو پلاس برویم. این گوشی که شماره مدل RMX3687 را دارد؛ از یک نمایشگر خمیده ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۱۲ استفاده می‌کند. ابعاد این گوشی، معادل با ۷.۸×۷۳.۹×۱۶۱.۵ میلی متر بوده و وزن آن نیز ۱۷۲.۵ گرم است.

ظرفیت باتری حقیقی این محصول، ۴۸۹۰ میلی آمپر بوده که مقداری از باتری دیده شده در ریلمی 10 معمولی بیشتر است؛ اما این گوشی نیز دارای ظرفیت باتری اعلام شده ۵۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. ریلمی 10 پرو پلاس از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

 

در این گوشی، قرار است تا شاهد استفاده از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1080 باشیم که نسل جدید دیمنسیتی 920 به کار رفته در ریلمی 9 پرو پلاس محسوب می‌شود. این گوشی در نسخه‌هایی با ۶، ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

ریلمی 10 پرو پلاس دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال بوده که توسط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و یک دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۶ مگاپیکسلی است. این دو گوشی به همراه رابط کاربری Realme OS 3.0 روانه بازار خواهند شد.

درباره مشخصات گوشی‌های سری ریلمی 10 چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)