خانهاخبار
معرفی بهترین بازی های آنلاین pc

معرفی بهترین بازی های آنلاین pc

بازی کردن آن هم به صورت آنلاین اولین انتخاب گیمر ها است...
۱۴۰۱/۸/۲

بازی کردن آن هم به صورت آنلاین اولین انتخاب گیمر ها است. چرا که این بازی ها این امکان را می دهند تا گیمرها با یکدیگر رقابت کنند یا همانند یک تیم در هر نقطه از جهان که باشند هم یار شوند.

سلب مسئولیت: سایت جی اس ام در تهیه این متن تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی درباره درستی محتوای آن ندارد.

image

بنابراین اگر به دنبال بهترین بازی های آنلاین می گردید بهترین مقاله را برای مطالعه انتخاب کرده اید. در این مقاله سعی شده است فهرستی از بهترین بازی های آنلاین pc را معرفی شود. هر چند گاهی امکان دارد برای دانلود و نصب یک بازی آنلاین مقدار وجه نقد پرداخت کنید در این صورت در این مقاله سعی شده است بازی ها را از نظر رایگان یا غیر رایگان بودن آنها نیز معرفی نماییم. در نهایت کاربر به انتخاب خود و نوع علاقه ای که دارد هر کدام را که می خواهد نصب نماید.

بهترین بازی های آنلاین pc با دانلود رایگان

image

بازی Valorant

بازی Valorant به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین pc یک بازی بسیار هیجان انگیز است که به صورت بازی چند نفره و با دانلود رایگان انجام می شود. با داشتن یک کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و کارت گرافیکی TI 1050 می توان این بازی آنلاین را تجربه کرد. این بازی آنلاین توسط ریوت گیمز برنامه نویسی و منتشر شده است و در همان روزهای اول توانسته است با یک میلیون و سیصد هزار بازدیدکننده جزء بهترین بازی آنلاین باشد. اولین نسخه این بازی به روز ۲ ژوئن سال ۲۰۲۰ باز می گردد.

جالب است بدانید این بازی جایزه بهترین بازی آنلاین چند نفره و آی اسپورت را نیز از آن خود کرده است. سبک بازی گیم پلی، پیاده شده در این بازی آنقدر خلاقانه است که افرادی چون آنتوان گریزمان که جزء افراد شناخته شده تیم بارسلونا را جذب خود کند. بازی ولورنت به صورت یک بازی تصویری و با سبک تیراندازی است. در حین انجام این بازی، بازیکنان می توانند از پوسته های سلاح ها و ابزارهای دیگر موجود در بازی استفاده کنند. وجود عوامل زیاد در این بازی سبب شده است گیمر ها همچنان علاقهمند به جنگیدن و داشتن انگیزه برای یک رقابت شدید طولانی را داشته باشند.

بازی Warzone

یکی دیگر از بهترین بازی های آنلاین pc بازی وارزون است. این بازی یک برنامه آنلاین ویدئویی است که سبک بازی آن همانند سبک بازی Task call است. این بازی در سال ۲۰۲۰ توسط اکتیویژن به علاقهمندان بازی عرضه شد. ابزار و سلاح زیادی در این بازی موجود است. جنگیدن در جنگ رویال این بازی به نحوی است که اگر در بازی تسلیم شوید یا اگر همه حریف های مقابل خود را از بین ببرید همچنان تا آخر بازی باقی خواهید ماند. زیبای این بازی چند نفر بودن آن است. همچنین می توان آن را به صورت رایگان دانلود کرد. هرچند برای ارتقاء آن ابزارهای جنگی را می توان با پرداخت وجه نقد خریداری کرد.

بازی Apex legends

به جرات می توان گفت بازی Apex legends یکی از بهترین بازی های آنلاین pc در دنیای گیم است. به افراد علاقهمند به بازی های میدان نبرد توصیه می شود بازی اپکس اجندز را از دست ندهند. این گیم یک بازی پر هیجان گروهی است که از سه تیم تشکیل می شود که با یکدیگر بازی می کنند. اعضای هر تیم از سه گیمر تشکیل می شود و هر گیمر خود دارای تجهیزات و ابزارهای ویژه خود هستند. این بازی با کشتن بیشترین دشمن توسط گروه برنده پایان می یابد. این بازی حالت تخیلی دارد. هر چند بازی رایگان است اما می توان برای بکار بردن ابزارهای متنوع از خرید با وجه نقد استفاده کرد.

بازی Heroes of the Storm

بازی طوفان قهرمانان از بازی های پرطرفدار با سبک استراتژیک و در واقع یکی از  بهترین بازی های آنلاین pc است. این بازی در سال ۲۰۱۵ توسط blizzard منتشر شده است. با وجود بازی های پولی که امروزه گسترش پیدا کرده است این بازی را می توان رایگان دانلود کرد. هر چند زمان زیادی از انتشار این بازی می گذرد اما همچنان جزء یکی از بهترین شخصیت های بلیزارد است. این بازی به صورت گروهی است که می توان با توجه به شخصیت های نیرومند و استراتژی منحصر به فرد هر قهرمان این بازی با دشمنان خود مبارزه کرد.

بازی Dauntless

آنهایی که به آخر زمان علاقه دارند و وجود هیولاهای خطرناک در بازی به آنها هیجان می دهد بهترین بازی برای آنها بازی Dauntless است. نقش گیمر در این بازی همانند یک قهرمان است که انسان ها را از شر هیولاها نجات می دهد. این بازی رایگان در سال ۲۰۱۸ توسط Phoenix labs طراحی و منتشر شده است. بازی Dauntless می تواند یک قهرمان داشته باشد یا می توان مبارزهای آن را تا چهار نفر افزایش داد.

بهترین بازی های آنلاین pc با دانلود غیر رایگان

بازی Escape from Tarkov

اگر علاقهمند به انجام بازی پر هیجان و چالش برانگیز هستید بازی آنلاین فرار از تارکوف را به عنوان بهترین بازی های آنلاین pc از دست ندهید. بازی فرار ازتارکوف به وسیله Battlestate Gmes برنامه نویس و منتشر شده است. وجود یک منطقه خیالی برای حمله های نظامی هیجان را به این بازی می افزاید. هرچند تیرانداز اصلی این بازی فقط یک نفر است اما این گیمر برای فرار از تارکوف و دنبال کردن نقشه فرار ماجراهای زیادی را باید سپر کند. جالب است بدانید این بازی غیر رایگان، پلتفرم سیستم عامل ویندوز را پشتیبانی می کند و دریافت کننده جایزه گیم اورادز است.

بازی Pubg

بازی Bubg مخفف کلمه PlayerUnkown's Battlagrounds است. این بازی غیر رایگان را می توان بر روی یک سیستم کاملاً معمولی نیز نصب کرد. علاوه بر سیستم pc این بازی سیستم عامل اندروید،ps4، onexbox را نیز پشتیبانی می کند. پابجی در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار در اختیار علاقهمندان میدان نبرد قرار گرفت. هر چند عمر این بازی به سال ۲۰۱۷ باز می گردد. اما به دلیل سبک بتل رویال همچنان طرفداران بی شماری دارد. این بازی با داشتن گیم پلی بی نظیرش بسیار اعتیادآور است و ساعت ها بازیکن های خود را میخ کوپ می کند. بازیکنان این بازی در یک جزیره دورافتاده گیر کرده اند و باید گنج نهفته در جزیره را پیدا کنند. جالبی این بازی در این است جویندگان گنج می توانند باهم متحد شوند و در این حین قادر هم هستند از گروه جدا شوند و به همراهان خود حمله کنند و اموال آنها را نیز غارت کنند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)