خانهاخبار
مشخصات فنی احتمالی سونی اکسپریا Ace 4 فاش شد

مشخصات فنی احتمالی سونی اکسپریا Ace 4 فاش شد

گوشی مقرون به صرفه جدید سونی احتمالا با نام متفاوتی روانه بازار جهانی خواهد شد.
۱۴۰۱/۸/۲

ماه گذشته بود که برخی گزارش‌ها خبر از عرضه یک گوشی جمع و جور (کامپکت) متعلق به برند سونی دادند. همانطور که می‌دانیم، سری گوشی‌های کامپکت سونی با نام اکسپریا Ace روانه بازار می‌شوند. در نتیجه، این گوشی جدید به احتمال فراوان به سری Ace تعلق خواهد داشت و با نام سونی اکسپریا Ace 4 عرضه خواهد شد. به علاوه، شایعات ادعا کرده‌اند که این گوشی مقرون به صرفه با نام تجاری متفاوتی برای بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برخی از مشخصات فنی سونی اکسپریا Ace 4 در دسترس قرار گرفته است. طبق اطلاعاتی که وبسایت Sumahodiget به اشتراک گذاشته است، گوشی سونی اکسپریا Ace 4 از نمایشگر 5.5 اینچی اولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نسبت تصویر 21:9 بهره خواهد برد. اگر این شایعه درست باشد، این گوشی هوشمند در مقایسه با نمایشگر ال‌سی‌دی اچ‌دی پلاس سونی اکسپریا Ace 3 بهبود خوبی خواهد داشت.

image

سونی اکسپریا Ace 3

وظیفه پردازش‌های سخت‌افزاری نیز بر عهده تراشه اسنپدراگون 4 نسل یک خواهد بود که به نوعی نسخه جایگزین تراشه اسنپدراگون 480 به کار رفته در سونی اکسپریا Ace 3 محسوب می‌شود. این تراشه جدید در مقایسه با نسل قبلی حدود 15 درصد در پردازنده مرکزی و حدود 10 درصد در پردازنده گرافیکی بهبود خواهد داشت. کانفیگ پایه سونی اکسپریا Ace 4 نیز شامل حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که انرژی موردنیاز سونی اکسپریا Ace 4 توسط باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین خواهد شد که برای یک گوشی با بدنه کامپکت می‌تواند خبر خوبی برای کاربران محسوب شود. به علاوه، سونی اکسپریا Ace 4 احتمالا در سال 2023 معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)