خانهاخبار
شرکت ناتینک می‌گوید طراحی ایربادز جدیدش برای در گوش بودن در تمام روز کاملا مناسب است

شرکت ناتینک می‌گوید طراحی ایربادز جدیدش برای در گوش بودن در تمام روز کاملا مناسب است

هدفون‌های جدید ناتینگ با طراحی متفاوت نسبت به مدل قبلی، موجب می‌شوند تا کاربر به راحتی بتواند در تمام روز آنها را در گوش داشته باشد و احساس خستگی در گوش نکند.
۱۴۰۱/۷/۲۸

تقریبا یک ماه است که شرکت ناتینگ هدفون‌های بی‌سیم جدیدش را معرفی کرده است؛ ناتینگ ایر استیک (Nothig Ear Stick) در هفته مد لندن در اواخر سپتامبر (اوایل مهر) به نمایش گذاشته شد، و حالا این شرکت تاریخ عرضه ۲۶ اکتبر (۴ آبان) را برای این محصول به طور رسمی تایید کرده است.

هدفون‌های ناتینگ ایر استیک با ۴٫۴ گرم وزن، از مدل قبلی آن که هرکدام ۴٫۷ گرم وزن داشتند، سبکتر هستند. شرکت ناتینگ می‌گوید که طراحی به روز شده این محصول برای راحتی، روی ۱۰۰ جفت گوش با اشکال مختلف آزمایش شده است و این هدفون‌ها برای در گوش ماندن در تمام طول روز طراحی شده‌اند.

البته قاب هدفون جدید ناتینگ نیز بازطراحی شده و طرح جدید آن به وضوح از رژ لب الهام گرفته شده است. در حال حاضر قیمت ناتینگ ایر استیک مشخص نیست، اما قاعدتا این محصول از نظر قیمت باید متناسب با هدفون اصلی و نسل اول ناتینگ در نظر گرفته شود، ناگفته نماند که این هم تصادفی نبود که دیروز شرکت ناتینگ از افزایش ۵۰ درصدی و قیمت ۱۵۰ دلاری هدفون خود از تاریخ ۲۶ اکتبر خبر داد.

در طول نمایش هدفون جدید ناتینگ، این شرکت همچنین کیف‌هایی با طراحی خاص و شفاف را به نمایش گذاشت که چراغ‌های LED ناتینگ فون 1 نیز در آن می‌درخشیدند و قرار است از اوایل سال آینده به فروش برسند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)