خانهاخبار
تبلت هواوی میت‌پد C5e رسما برای بازارهای جهانی معرفی شد

تبلت هواوی میت‌پد C5e رسما برای بازارهای جهانی معرفی شد

تبلت مقرون به صرفه هواوی از نمایشگر 10.1 اینچی و باتری 5100 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۷/۲۷

تبلت مقرون به صرفه هواوی میت‌پد SE ماه آوریل سال جاری میلادی برای بازار چین معرفی شد و حالا این تبلت با نام تجاری جدید میت‌پد C5e روانه بازار جهانی شده است. باید اشاره کرد اولین کشوری که این تبلت را دریافت خواهد کرد ژاپن است ولی انتظار می‌رود در طی هفته‌های آتی هواوی میت‌پد C5e برای بازارهای بیشتری عرضه شود.

image

تبلت میت‌پد C5e دستگاهی برای کاربری عمومی است که از تراشه کایرین 710A و حافظه رم 4 گیگابایتی بهره می‌برد. کاربران برای ذخیره اطلاعات در این تبلت تنها 64 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارند. در پنل جلویی تبلت مقرون به صرفه هواوی نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن تصویر 1920 در 1200 قرار دارد که به مانند دیگر تبلت‌های ارزان‌قیمت بازار حاشیه‌های آن زیاد است تا در دست گرفتن آن آسان شود. در پنل پشتی میت‌پد C5e نیز دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی جای گرفته است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

image

شایان ذکر است که هواوی میت‌پد C5e در یک نسخه LTE نیز عرضه خواهد شد تا کاربران در همه جا به اتصال دیتا دسترسی داشته باشند. به لطف قابلیت Huawei Share، این تبلت می‌تواند به راحتی به دیگر محصولات هواوی متصل شود. انرژی موردنیاز هواوی میت‌پد 10.1 اینچی توسط باتری 5100 میلی‌امپر ساعتی تامین می‌شود که از درگاه USB-C و با توان 10 واتی شارژ می‌شود.

image

در نهایت باید اشاره کرد که هواوی میت‌پد C5e از اندروید 10 برپایه رابط کاربری EMUI 10.1 بهره می‌برد و در رنگ آبی تیره و با قیمت 200 دلاری روانه بازار خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)