خانهاخبار
تصویر جدیدی از پنل پشتی شیائومی 13 پرو منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از پنل پشتی شیائومی 13 پرو منتشر شده است که طراحی آن را نشان می‌دهد

پرچمدار نسل بعدی شیائومی به سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.
۱۴۰۱/۷/۲۷

یک ماه پیش بود که کاربری موفق شد تا تصویری را از پنل جلویی نسل جدید پرچمدار شیائومی موسوم به شیائومی 13 پرو ثبت کند و آن را به اشتراک بگذارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نوبت به پنل پشتی این پرچمدار رسیده است که طراحی آن با دوربین سه‌گانه شامل سنسور پرچمدار سونی IMX989 را نشان می‌دهد.

طبق این گزارش، شیائومی 13 پرو از همان دوربین به کار رفته در دیگر پرچمدار این برند چینی یعنی شیائومی 12S الترا بهره خواهد برد. در این راستا، انتظار می‌رود این پرچمدار جدید به سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی IMX989 مجهز باشد. این موضوع می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران شیائومی باشد چرا که شیائومی 12S الترا با این سنسور پرچمدار و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خود موفق شد تا عملکرد عالی را از خود به جای بگذارد.

image

تصویر پنل پشتی شیائومی 13 پرو

البته باید اشاره کرد که شیائومی 13 پرو در مقایسه با طراحی دوربین محور شیائومی 12S الترا از طراحی معمولی یک پرچمدار در پنل پشتی خود بهره می‌برد. همانطور که در تصویر نیز مشخص است، دوربین 1 اینچی در سمت چپ قرار گرفته است و دیگر دوربین در سمت راست نیز لنز فوق عریض خواهد بود.

image

شیائومی 12S الترا

شایان ذکر است که براساس شایعات پیشین، شیائومی 13 پرو از نمایشگر امولد 6.7 اینچی با رزولوشن تصویر QHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره خواهد برد. به علاوه، پرچمدار جدید شیائومی از حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه رم مجازی 3 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. همانطور که می‌دانیم، اسم رمز شیائومی 13 پرو nuwa است که با شناسه مدل‌های 2210132C و 2210132G به ترتیب برای بازار چین و جهان عرضه خواهد شد. قلب تپنده سری شیائومی 13 نیز تراشه اسنپدراگون 8 نسل دو خواهد بود.

image

تصویر پنل جلویی شیائومی 13 پرو

در نهایت باید اشاره کرد که سری شیائومی 13 احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی و چند هفته پس از رونمایی تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل دو در ماه نوامبر معرفی خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)