خانهاخبار
اولین دستگاه تاشدنی اپل احتمالا یک آیپد خواهد بود!

اولین دستگاه تاشدنی اپل احتمالا یک آیپد خواهد بود!

محصول تاشدنی اپل به احتمال زیاد سال 2024 معرفی خواهد شد.
۱۴۰۱/۷/۲۷

براساس جدیدترین گزارش سالانه منتشر شده توسط CCS Insight، برخلاف انتظارها اولین دستگاه تاشدنی اپل به سری آیفون تعلق ندارد و به عنوان یک آیپد روانه بازار خواهد شد. در این راستا، در این گزارش اشاره شده است که اولین آیپد تاشدنی غول فناوری آمریکایی به احتمال زیاد در پاسخ به جریان پرطرفدار گوشی‌های تاشو برندهای دیگر بازار در سال 2024 معرفی خواهد شد تا اپل نیز به طور رسمی وارد بازار گوشی‌های تاشو شود.

شایان ذکر است که طبق ادعای CCS Insight تولید آیفون تاشو می‌تواند ریسک بزرگی برای اپل باشد چرا که ممکن است عرضه آیفون تاشو باعث افت فروش شدید سری آیفون استاندارد شود. به علاوه، این گزارش اذعان دارد قیمت نهایی آیفون تاشو حداقل باید 2500 دلار باشد تا بتواند با استانداردهای آیفون هماهنگ شود. از آن سو، این قیمت با برچسب قیمتی کانفیگ بالارده آیفون پرو مکس برابری می‌کند.

image

رییس تیم تحقیقات CSS، آقای بن وود، اعلام کرده است اپل قصد ندارد با مشکلات فنی تولید و توسعه آیفون تاشو دست و پنجه نرم کند و بیشتر ترجیح می‌دهد تا ایده دستگاه تاشو را به سری آیپد وارد کند. به نظر می‌رسد تولید آیپد تاشو ریسک کمتری برای اپل دارد چرا که سری آیفون در سراسر جهان طرفدران بی‌شماری دارد و ممکن است تولید یک آیفون تاشو ناکارآمد باعث سقوط آزاد سری آیفون شود.

قبلا نیز افشاگر و تحلیلگر برجسته محصولات اپل به نام مینگ چی کو در گزارشی ادعا کرده بود که اولین نسل آیفون تاشو اپل در سال 2024 عرضه خواهد شد. حالا با توجه به گزارشی که امروز منتشر شده است، انتظار می‌رود تولید محصول تاشو اپل حقیقت داشته باشد و تا به واقعیت پیوستن آن حدود دو سال زمان نیاز باشد.

در نهایت، این گزارش همچنین ادعا کرده است که اپل در سال 2025 اولین سری مودم 5G اختصاصی خود را معرفی خواهد کرد که جایگزین مودم‌های کوالکام 5G خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)