خانهاخبار
اپلیکیشن موبایل استیم به طور کلی بازطراحی شد!

اپلیکیشن موبایل استیم به طور کلی بازطراحی شد!

شرکت Valve به تازگی نسخه موبایل اپلیکیشن استیم را آپدیت کرده و در کنار بازطراحی کلی این اپلیکیشن، ویژگی‌های کاربردی جدیدی را نیز به آن اضافه کرده است.
۱۴۰۱/۷/۲۱

شرکت Valve در روز گذشته آپدیت جدیدی را برای نسخه موبایل اپلیکیشن استیم منتشر کرده که یک بازطراحی کلی برای این اپلیکیشن را به همراه داشته و ویژگی‌هایی کاربردی مانند امکان شروع دانلود بازی‌ها توسط گوشی نیز به آن اضافه شده‌اند. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده است.

image

 

این شرکت، خبر آپدیت شدن اپلیکیشن موبایل استیم را در یک پست بلاگی و همچنین صفحه توییتر خود منتشر کرده است. از جمله قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن، می‌توان به امکان شروع دانلود بازی‌ها و آپدیت‌ها از طریق گوشی، دریافت کد‌های استیم گارد و ورود از طریق QR Code اشاره کرد.

Valve‌ همچنین سیستم تایید دو مرحله‌ای برای ورود به اکانت‌های استیم را در این اپلکیشن بهبود بخشیده و این بخش حالا تمام درخواست‌های ورود به اکانت را به همراه موقعیت مکانی آنها نمایش می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند لیست دستگاه‌هایی که از اکانت استیم آنها استفاده می‌کنند را مشاهده کرده و در صورت لزوم، دسترسی آنها به اکانت را قطع کنند.

image

 

رابط کاربری این اپلیکیشن که کاملا تغییر کرده است؛ بسیار مدرن‌تر و قابل درک‌تر شده و کاربران حالا می‌توانند به راحتی و همانند نسخه پی سی استیم، به بخش‌هایی چون استور، لایبرری، اطلاعات بازی‌ها، لیست عناوین مورد علاقه و ... مراجعه کنند. کاربران همچنین می‌توانند تا با فعال کردن اعلان‌های این اپلیکیشن، در هنگام تخفیف خوردن یکی از بازی‌های مورد علاقه خود اعلانی را دریافت کنند.

شرکت Valve می‌گوید که برخی از این ویژگی‌ها مانند امکان ورود با QR Code، اعلان‌های جدید و لیست دستگاه‌های فعال را به کنسول قابل حمل استیم دک نیز خواهد آورد. کنسول قابل حمل استیم دک در ماه فوریه روانه بازار شد و با وجود عرضه محدود آن، طرفداران زیادی را کسب کرد. این شرکت به تازگی امکان خرید مستقیم این کنسول را نیز فراهم کرده و دیگر نیازی به رزرو کردن این دستگاه برای تهیه آن نیست.

image

 

درباره نسخه جدید اپلیکیشن موبایل استیم چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)