خانهاخبار
ریلمی 10 پرو پلاس 5G تاییدیه NBTC را دریافت کرد

ریلمی 10 پرو پلاس 5G تاییدیه NBTC را دریافت کرد

به تازگی گوشی جدیدی با نام ریلمی 10 پرو پلاس 5G، موفق به دریافت گواهی NBTC شده است.
۱۴۰۱/۷/۲۱

مدتی پیش، شاهد اخذ گواهی‌های متعددی توسط گوشی ریلمی 10 با شماره مدل RMX3630 بودیم که به احتمال زیاد، در ماه‌های آتی روانه بازار می‌شود. در امروز، گوشی جدیدی با نام ریلمی 10 پرو پلاس 5G نیز موفق به دریافت تاییدیه NBTC شده و اینطور که به نظر می‌رسد؛ احتمالا در کنار نسخه معمولی ریلمی 10 معرفی خواهد شد.

image

 

در گواهی NBTC اخذ شده توسط این گوشی، مشخص شده که شماره مدل این دستگاه RMX3686 است. ریلمی 10 پرو پلاس 5G در کنار دریافت این تاییدیه، گواهی‌های دیگری نیز از سایر کشور‌ها کسب کرده و به احتمال زیاد، تا چند ماه آینده شاهد رونمایی و عرضه آن به بازار خواهیم بود.

متاسفانه، هنوز جزئیات خاصی درباره مشخصات سخت افزاری ریلمی 10 پرو پلاس 5G وجود ندارد؛ اما می‌دانیم که نسخه معمولی یا همان ریلمی 10، دارای چیپست مدیاتک هیلیو G99 بوده که توسط ۸ گیگابایت رم همراهی می‌شود. این گوشی، به همراه سیستم عامل اندروید 12 عرضه شده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی و دوربین‌های دوگانه را به همراه دارد. البته، لازم به ذکر است که این مشخصات مربوط به نسخه 4G گوشی بوده و احتمال عرضه یک نسخه 5G توسط این شرکت با سخت افزار متفاوتی نیز وجود دارد.

 

درباره گوشی جدید ریلمی که به تازگی موفق به دریافت تاییدیه NBTC شده چه می‌اندیشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)