خانهاخبار
مشخصات فنی ردمی K60 فاش شد

مشخصات فنی ردمی K60 فاش شد

نسخه معمولی سری ردمی K60 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و شارژ 67 واتی بهره خواهد برد.
۱۴۰۱/۷/۲۰

در حالی که انتظار می‌رود جدیدترین سری گوشی‌های قدرتمند ردمی یعنی سری ردمی K60 سال بعد میلادی معرفی شود، در حال حاضر شایعات و گزارش‌های پیرامون این سری موردانتظار در حال منتشر شدن هستند. براساس جدیدترین این گزارش‌ها، افشاگر برجسته چینی یعنی Digital Chat Station اطلاعات جدیدی درباره نمایشگر، سخت‌افزار، باتری و سرعت شارژ یک گوشی متعلق به سری ردمی K60 را به اشتراک گذاشته است که به نظر مربوط به نسخه معمولی این سری می‌باشد.

طبق این گزارش، ردمی K60 از نمایشگر با رزولوشن تصویر 2K بهره خواهد برد که به احتمال زیاد از پنل امولد خواهد بود چرا که تمام گوشی‌های سری ردمی K50 به نمایشگر امولد مجهز بودند. متأسفانه این افشاگر هیچ اطلاعاتی درباره اندازه و نرخ نوسازی این نمایشگر منتشر نکرده است.

image

ردمی K50 پرو

قلب تپنده ردمی K60 تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک خواهد بود که انرژی آن توسط باتری 5500 میلی‌امپر ساعتی تامین خواهد شد. سرعت شارژ این گوشی نیز برای حالت بی‌سیم برابر با 67 وات خواهد بود در حالی که شارژ بی‌سیم آن با توان 30 وات انجام خواهد شد. خبر خوب برای کاربران این است ردمی K60 اولین گوشی مجهز به شارژ بی‌سیم در بین دیگر گوشی‌های ردمی است. نرم‌افزار ردمی K60 نیز اندروید 13 برپایه رابط کاربری MIUI 13 خواهد بود.

شایان ذکر است که برخی از شایعات اذعان داشته‌اند که ردمی K60 پرو نیز از تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل دو بهره خواهد برد. این تراشه جدید قرار است در ماه نوامبر سال جاری میلادی معرفی شود. البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که سری ردمی K60 شامل چند مدل خواهد بود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری ردمی K60 در سه‌ماهه اول سال میلادی 2023 رونمایی خواهد شد. به علاوه، انتظار می‌رود ردمی K60 با نام تجاری و مدل ری‌برند شده پوکو F5 5G برای بازار جهانی و هند عرضه شود. در این راستا، احتمال دارد پوکو F5 5G بعد از عرضه ردمی K60 در بازار چین روانه بازار شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)