خانهاخبار
واتس‌اپ حداکثر ظرفیت اعضای یک گروه را به ۱۰۲۴ نفر افزایش می‌دهد

واتس‌اپ حداکثر ظرفیت اعضای یک گروه را به ۱۰۲۴ نفر افزایش می‌دهد

پیام رسان واتس‌اپ به تازگی در حال تست قابلیتی است که حداکثر اعضای یک گروه را از ۵۱۲ نفر به ۱۰۲۴ نفر افزایش می‌دهد.
۱۴۰۱/۷/۱۹

پیام‌رسان واتس‌اپ به تازگی در حال تست قابلیت جدیدی است که حداکثر اعضای فعال در یک گروه را به ۱۰۲۴ نفر افزایش خواهد داد. این ویژگی، در حال حاضر در نسخه بتای واتس‌اپ دیده شده و به احتمال زیاد، در آینده نزدیک در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت. البته، با توجه به تعداد بالای گروه‌های اسپمی و تبلیغاتی در پیام‌رسان واتس‌اپ، شاید این خبر برای همه کاربران چندان خوش‌ آیند نباشد!

image

 

این ویژگی، برای بعضی از کاربران نسخه بتای واتس‌اپ در دسترس بوده و برخی نیز به آن دسترسی ندارند. این پیام‌رسان، در ماه ژوئن امکان اضافه کردن ۵۱۲ عضو به یک گروه را فراهم کرده بود و اکنون نیز قصد دو برابر کردن این عدد را دارد.

اگر از کاربران بتای واتس‌اپ در سیستم عامل‌های iOS یا اندروید هستید؛ ممکن است به این ویژگی دسترسی داشته باشید و یا در آینده نزدیک آن را دریافت کنید. با توجه به اینکه واتس‌اپ در حال تست این ویژگی در نسخه بتای خود است؛ احتمالا به زودی شاهد انتشار آن در نسخه اصلی این پیام‌رسان خواهیم بود. البته، با توجه به کند بودن واتس‌اپ در استفاده و پیاده‌سازی ایده‌های جدید، بعید نیست که انتشار این قابلیت چندین ماه به طول بیانجامد.

image

 

درباره افزایش تعداد اعضای گروه‌های واتس‌اپ چه می‌اندیشید؟ آیا این ویژگی را کاربردی می‌دانید یا عقیده دارید که در این میان، تنها کار اسپمر‌ها آسان‌تر شده است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)