خانهاخبار
هواوی P50 پاکت جدید احتمالا اواخر ماه میلادی جاری رونمایی خواهد شد

هواوی P50 پاکت جدید احتمالا اواخر ماه میلادی جاری رونمایی خواهد شد

گوشی تاشو جدید هواوی نسخه ارزان‌تر هواوی P50 پاکت اصلی خواهد بود.
۱۴۰۱/۷/۱۹

سال گذشته میلادی بود که هواوی از گوشی تاشو خود به نام هواوی P50 پاکت با طراحی موسوم به صدفی رونمایی کرد که به عنوان رقیبی برای گوشی بسیار موفق سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 روانه بازار شد. حالا اما به نظر می‌رسد یک نسخه دیگر از این گوشی تاشو قرار است معرفی شود که می‌تواند مدل ارزان‌تر هواوی P50 پاکت لقب بگیرد.

طبق این گزارش، یک افشاگر چینی ادعا کرده است که این مدل جدید از گوشی تاشو هواوی احتمالا تا پایان ماه میلادی جاری معرفی خواهد شد که طبق شایعات پیشین با نام تجاری هواوی P50 پاکت جدید روانه بازار خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هواوی هنوز هیچ خبر رسمی درباره مدل جدید هواوی P50 پاکت را منتشر نکرده است و تنها گزارش‌ها و شایعاتی اندک درباره این گوشی در دسترس هستند.

image

رندر متعلق به هواوی P50 پاکت جدید

در این گزارش همچنین ذکر شده است که هواوی P50 پاکت جدید به نمایشگر داخلی 6.9 اینچی تاشو مجهز خواهد بود و از نمایشگر ثانویه نیز بی‌بهره خواهد بود. سخت‌افزار این گوشی نیز تراشه اسنپدراگون 778G خواهد بود که متأسفانه به مانند دیگر گوشی‌های هواوی تنها به شبکه 4G محدود شده است. در بخش دوربین، هواوی P50 پاکت جدید از دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیسلی و سنسور 32 مگاپیکسلی Hyperspectral برخوردار خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، هواوی P50 پاکت جدید احتمالا با برچسب قیمتی پایین‌تر از گوشی اصلی عرضه خواهد شد تا بتواند با فروش سری گلکسی زد فلیپ رقابت کند. در نتیجه، شایعه شده است که قیمت احتمالی این گوشی تاشو تا 50 درصد از کمتر هواوی P50 پاکت اصلی خواهد بود. در این راستا، می‌توان انتظار داشت که قیمت هواوی P50 پاکت جدید برای کانفیگ 256 گیگابایتی برابر با 695 دلار باشد. البته این قیمت‌گذاری هواوی P50 پاکت در حال حاضر تنها در حد یک فرضیه است.

در نهایت باید اشاره کرد که اخیرا نیز گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر این که سامسونگ نیز برنامه دارد تا گوشی تاشو مقرون به صرفه‌ای متعلق به سری گلکسی A را روانه بازار کند. البته به نظر می‌رسد هنوز تا توسعه گوشی تاشو مقرون به صرفه سامسونگ زمان زیادی باقی مانده باشد و سالها بعد احتمالا شاهد عرضه این گوشی تاشو خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)