خانهاخبار
iOS 16.0.3 منتشر شد

iOS 16.0.3 منتشر شد

نسخه iOS 16.0.3 برای آیفون‌های واجد شرایط، امروز با چند رفع اشکال مهم از جمله صدای میکروفن ضعیف و مشکل برنامه Mail منتشر شد.
۱۴۰۱/۷/۱۹

آپدیت جدید iOS 16 یعنی نسخه 16.0.3 امروز با رفع چند اشکال در این سیستم عامل منتشر شد که حدود ۱ گیگابایت حجم دارد اما برای دستگاه‌های مختلف کمی متفاوت است. این بروزرسانی به برخی از باگ‌هایی که کاربران با مدل‌های آیفون ۱۴ ممکن است مواجه شوند، رسیدگی می‌کند، همچنین یک اشکال را در برنامه Mail هم برطرف می‌کند.

image

 

لیست موارد برطرف شده در این نسخه به شرح زیر است:

  • یکی از مشکلات مربوط به تاخیر یا عدم دریافت نوتیفیکیشن‌ها در آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس برطرف شده است.
  • برخی مدل‌های آیفون ۱۴ هنگام برقراری تماس تلفنی از طریق اپل کارپلی، صدای میکروفن ضعیفی را تجربه می‌کردند که با این نسخه برطرف می‌شود.
  • در برخی موارد برنامه دوربین در آیفون ۱۴ پرو یا ۱۴ پرو مکس به کندی راه اندازی می شود یا کند باز می شود، که در این آپدیت این مورد برطرف شده است.
  • برنامه Mail به طور ناخواسته در هنگام راه اندازی پس از دریافت برخی ایمیل‌ها از کار می‌افتاد، اما اکنون این موضوع برطرف شده است.

برای دانلود و نصب این بروزرسانی به طور رایگان می‌توانید به آدرس Settings > General > Software Update مراجعه کنید. در آیفون ۱۴ پرو مکس حجم این آپدیت ۱٫۲۱ گیگابایت است اما بسته نوع آیفون شما این میزان متفاوت خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)