خانهاخبار
سونی قصد تولید دو میلیون دستگاه PSVR 2 را دارد

سونی قصد تولید دو میلیون دستگاه PSVR 2 را دارد

شرکت سونی انتظار موفقیت بالایی را از هدست جدید واقعیت مجازی خود داشته و می‌خواهد دو میلیون دستگاه PSVR 2 را تولید کند.
۱۴۰۱/۷/۱۴

اینطور که به نظر می‌آید؛ شرکت سونی انتظار موفقیت بالایی را از سوی هدست جدید واقعیت مجازی خود یا همان PSVR 2 را دارد. به گفته مقامات آگاه، این شرکت در حال تولید دو میلیون دستگاه از این هدست بوده تا آنها را پیش از عرضه آن در اوایل سال ۲۰۲۳ آماده کند.

image

 

به گفته خبرگزاری بلومبرگ، سونی امیدوار است تا این تعداد از PSVR 2 را بین سپتامبر ۲۰۲۲ و مارس ۲۰۲۳ تولید کند. البته، لازم به ذکر است که ماه مارس سال ۲۰۲۳، ملزما همزمان با عرضه این هدست واقعیت مجازی به بازار نیست؛ زیرا سونی هنوز تاریخ عرضه رسمی این محصول را به طور رسمی اعلام نکرده و تنها می‌گوید که در اوایل سال ۲۰۲۳ منتظر آن باشیم.

نکته جالب این ماجرا، این بوده که بر خلاف اکثر محصولات الکترونیکی، سونی در تهیه قطعات برای PSVR 2 با مشکل روبرو نشده و حتی در موقعیتی قرار داشته که می‌تواند با توجه به میزان تقاضا از سوی مشتریان، میزان تولید خود را کاهش یا افزایش دهد.

image

 

این شرکت به مرور در حال انتشار جزئیات بیشتری درباره هدست واقعیت مجازی خود است. سونی مدتی پیش تایید کرد که این هدست، برای تجربه بازی‌های واقعیت مجازی نسل جدید تولید شده و بازی‌های نسل اول PSVR را اجرا نخواهد کرد. این شرکت همچنین تیزری اولیه از رابط کاربری این هدست را منتشر کرده و اعلام کرد که PSVR 2 در زمان عرضه، بیش از ۲۰ بازی خواهد داشت.

تا کنون، عرضه بازی‌هایی چون Ghostbusters VR، Resident Evil Village و Horizon: Call of the Mountain برای PSVR 2 تایید شده است. البته، هنوز مشخص نیست که آیا این عناوین در هنگام عرضه این هدست واقعیت مجازی در دسترس خواهند بود یا در زمان دیگری منتشر می‌شوند.

image

 

درباره وضعیت PSVR 2 و برنامه‌های خوش‌بینانه سونی برای آن چه می‌اندیشید؟ آیا این هدست موفق خواهد شد تا دنیای بازی‌های واقعیت مجازی را تغییر داده و تجربه آنها را برای عده بیشتری از کاربران ممکن کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)