خانهاخبار
یازده سال پیش در چنین روزی استیو جابز فقید درگذشت

یازده سال پیش در چنین روزی استیو جابز فقید درگذشت

استیو جابز یکی از بنیان‌گذاران اپل و مدیر عامل پیشین این شرکت، ۱۱ سال پیش در سن ۵۶ سالگی درگذشت.
۱۴۰۱/۷/۱۴

امروز یازدهمین سالگرد درگذشت استیو جابز در سن ۵۶ سالگی است، درست یک روز پس از معرفی آیفون 4s و دستیار صوتی اپل، سیری.

لورن پاول جابز، تیم کوک و جانی آیو اخیرا در طی یک نشست خبری با یکی از روزنامه‌نگاران درباره میراثی که جابز از خود بر جای گذاشت صحبت کردند. در طول این نشست پاول جابز وب سایت جدیدی به نام آرشیو استیو جابز را به اشتراک گذاشت که حاوی مجموعه‌ای کم نظیر از نقل قول‌ها، ویدیوها و ایمیلی از استیو جابز است و وعده‌های آینده را می‌دهد که «برنامه‌ها، کمک‌های مالی، مجموعه‌ها و مشارکت‌هایی که ارزش‌های استیو را منعکس می‌کنند و حس او را نشان می‌دهند».

image

 

اپل هنوز یک صفحه با نام «به یاد استیو» در وب سایت خود دارد که با تسلیت دوستان، همکاران و مشتریان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می‌شود. به مناسبت دهمین سالگرد درگذشت جابز در سال گذشته، اپل فیلم کوتاهی به نام «تجلیل از استیو» را منتشر کرد که زندگی او را گرامی می‌داشت.

تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل در اولین رویداد رسانه‌ای در سالن آمفی تئاتر استیو جابز در سال ۲۰۱۷ گفت: «روزی نیست که ما به او فکر نکنیم».

او همچنین امروز در سالگرد درگذشت استیو جابز در توییتی نوشت:

استیو بارها و بارها به همه ما نشان داد که یک ایده عالی واقعا می‌تواند جهان را تغییر دهد. به یاد او امروز و همیشه.

در هر صورت تاثیر استیو جابز در شرکت اپل بر هیچکس پوشیده نیست و بدون شک می‌توان ادعا کرد که اگر جابز نبود، امروز اپل هم نبود و در خوشبینانه‌ترین حالت اگر هم بود به این شکل فعلی و با موفقیت‌های بیشمار نبود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)