خانهاخبار
اپل به زودی تولیدات ایرپادز و هدفون‌های بیتس خود را هم به هند منتقل می‌کند

اپل به زودی تولیدات ایرپادز و هدفون‌های بیتس خود را هم به هند منتقل می‌کند

اپل که از سال ۲۰۲۰ شروع به تغییر در محل تولید محصولات خود کرده، حالا به جز آیفون در حال انتقال تولید ایرپادز و محصولات برند بیتس به هند است.
۱۴۰۱/۷/۱۳

اپل در سال ۲۰۲۰ شروع به انتقال بخشی از تولید آیفون خود از چین به هند کرد و اکنون در حال برنامه‌ریزی مشابهی برای ایرپادز و هدفون‌های بیتس خود است. برطبق گزارش Nikkei، این شرکت کوپرتینویی پیش‌تر از تامین کنندگان خود خواسته بود تا تولید خود را به این کشور آسیای جنوبی منتقل کنند و هدف آن دو برابر کردن صادرات تا پایان مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱) است.

image

 

خبرگزاری بلومبرگ اوایل این هفته گزارش داد که آیفون‌های تولید شده در هند و ارسال آنها به اروپا و خاورمیانه معادل یک میلیارد دلار هزینه دارند و با این اقدام جدید، این رقم ممکن است تا مارس ۲۰۲۳ به ۲٫۵ میلیارد دلار برسد.

تحلیل‌گران بر این باور هستند که تغییر محل تولید به هند حرکتی مثبت است، زیرا پایه تولیدی که در حال حاضر به شدت به چین و شرایط داخلی این کشور وابسته است را تنوع می‌بخشد. همچنین هند از این حرکت به عنوان اهرمی استفاده خواهد کرد که می‌تواند موجب شروع یک عصر جدید برای این کشور باشد و منجر به این شود تا شرکت‌های دیگر هم ترغیب شوند تا تولیدات خود را در هند انجام دهند و این کشور را از نظر اقتصادی به دوره‌ای جدید منتقل کنند که بسیار برای آن سودمند باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)