خانهاخبار
ایربادهای ردمی بادز 4 و بادز 4 پرو رسما معرفی شدند

ایربادهای ردمی بادز 4 و بادز 4 پرو رسما معرفی شدند

هدفون‌های جدید ردمی از عمر باتری تا 36 ساعت و حذف نویز فعال بهره می‌برد.
۱۴۰۱/۷/۱۳

شیائومی دیروز از جدیدترین نسل هدفون‌های ردمی موسوم به ردمی بادز 4 و ردمی بادز 4 پرو رونمایی کرد که از قابلیت‌های پرمیوم در عین قیمت مقرون به صرفه بهره می‌برند. در این راستا، مدل بالارده پرو از عمر باتری 36 ساعته، درایورهای دوگانه، صدای باکیفیت Hi-Res و کدک صوتی LADC برخوردار است. از آن سو، ردمی بادز 4 نیز به درایورهای 10 میلی‌متری، ویژگی حذف نویز فعال و عمر باتری 30 ساعته مجهز است.

مشخصات فنی ردمی بادز 4

طبق اعلام رسمی شیائومی، ردمی بادز 4 از درایورهای داینامیک دوگانه 10 میلی‌متری بهره می‌برد. به علاوه، هدفون جدید ردمی از حذف نویز فعال هیبریدی برخوردار است که می‌تواند صداهای مزاحم تا حد 35 دسی‌بل را کاهش دهد. برای کنترل هر چه بهتر، ردمی بادز 4 به کنترل‌های لسمی مجهز شده است که با طراحی کامپکت همراه شده است.

image

اتصال ردمی بادز 4 به گوشی‌های اندرویدی و آیفون از طریق بلوتوث نسخه 5.2 انجام می‌شود که اتصال سریع و پایدار را به همراه خواهد داشت. ردمی بادز 4 می‌تواند با یک با شارژ تا 6 ساعت کاربر را همراهی کند و با پنج دقیقه شارژ نیز این هدفون تا یک ساعت به پخش موسیقی خواهد پرداخت. در کنار کیس شارژ، عمر باتری ردمی بادز 4 در مجموع به 30 ساعت خواهد رسید. این هدفون همچنین از گواهی IP54 نیز پشتیبانی می‌کند که در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است.

مشخصات فنی ردمی بادز 4 پرو

براساس آنچه شیائومی اعلام کرده است، ردمی بادز 4 پرو از یک درایور 10 میلی‌متری و درایورهای دوگانه 6 میلی‌متری بهره می‌برد که قادر است صدای با کیفیت Hi-Res را به ارمغان بیاورد و از کدک صوتی LADC نیز برخوردار است. البته کدک‌های SBC و AAC نیز توسط این هدفون پشتیبانی می‌شود. به مانند نسخه معمولی سری، این هدفون پرمیوم به قابلیت حذف نویز فعال مجهز شده است که می‌تواند صدا را تا حد 43 دسی‌بل حذف کند. حالت حذف نویز فعال این هدفون در سه سطح Light، Balanced و Deep قابل تنظیم است.

image

عمر باتری ردمی بادز 4 پرو در مقایسه با برادر کوچک‌تر خود عملکرد بهتری دارد. در این راستا، شیائومی ادعا کرده است که ردمی بادز 4 پرو با یک با شارژ تا 9 ساعت به پخش موسیقی خواهد پرداخت و پنج دقیقه شارژ نیز عمر باتری 2 ساعته را به همراه خواهد داشت. در کنار کیس شارژ، ردمی بادز 4 پرو به طور کلی تا 36 ساعت کاربر را همراهی خواهد کرد. ردمی بادز 4 پرو نیز از گواهی IP54 بهره می‌برد.

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون ردمی بادز 4 در دو رنگ سفید و آبی و با قیمت 60 یورویی عرضه خواهد شد. از آن سو، ردمی بادز 4 پرو نیز در دو رنگ آبی و سفید و با برچسب قیمتی 100 یورویی به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)